vraagje over kinderwagen, wie heeft ervaring?

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Ik heb even een vraagje: ben zwanger van onze eerste en op zoek naar een goede kinderwagen. Eerst wilde ik helemaal voor de Quinny speedi gaan, maar in de winkel vond ik de wagens van X adventure toch veel mooier eigenlijk, maar daar heb ik een paar negatieve berichten over gehoord.
Dus nu is mijn vraag, hebben jullie ervaring met deze beide wagens, of een andere wagen die heel erg goed is? Ik zou het leuk vinden om wat reacties te krijgen!

Groetjes, Natascha

Hoi Natascha,

Ik heb hele goede ervaringen met een quinny kinderwagen. Die van mij
was de millenium editie, dus van 2000. Ik gebruik hem nu nog, mijn
derde kindje zit erin.

Ik ben in januari uitgerekend van de vierde en dan ga ik hem met pijn
in mijn hart weg doen, want ik heb een dubbele kinderwagen gekocht.

Echt een geweldig merk, dat quinny.

Succes met je keuze,

groetjes,

Vanessa 29,3 van de vierde

Hoi,

Ik heb gisteren met een vriendin naar kinderwagens gekeken en wij waren weg van de Maxi Cosi Mura. Een mooie wagen waar je ook een maxi cosi in kunt zetten zonder adapter en hij liep errug prettig. Niet te hip, maar ook niet heel degelijk. Je kunt hem zien op www.maxicosi.nl en wat leuk is dat je de bak en de maxi cosi en de wandelwagen - het is een 3 in 1 - allemaal in verschillende kleuren kunt kopen.

Succes!

Ik vind de bugaboo ook errug leuk, alleen dat vindt mijn mannetje niets.. dus

groetjes Suza

He, die heb ik ook de Quinny 2000 editie. Ook nog van mijn eerste kindje. De derde gaat er vanaf half november gebruik van maken. Ziet er nog steeds goed uit.
Makkelijk in te vouwen, de maxicosi is er met adapter (die je achterin de maxicosie kan doen) makkelijk op te zetten. Later als wandelwagen ook super, vind ik.

Dus Quinny zal een prima aankoop zijn. Over het andere merk kan ik je helaas niets vertellen.

Groetjes Renata.

hoi,

Ik heb vorige week de bugaboo besteld.
Een erg fijne wagen, makkelijk in te klappen en hij loopt echt super.
Hij wordt zelfs in ziekenhuizen gebruikt op de kinderafdeling om kinderen naar onderzoeken te rijden.
Verder vind ik 'm er ook super uitzien, zelf een mooie kleurencombinatie maken.

Ik ben er helemaal blij mee.

Groetjes witte tulp

lieve dames,

Houden jullie er rekening mee dat een maxicosi een auto stoeltje is en geen wandelwagen? Te lang in de maxicosi is erg slecht voor je kindje en zijn ontwikkeling en kan later tot veel klechten geven.

ben zelf ook nog maar een groentje wat betreft kinderwagens enz.. dit word mijn eerste kindje..maar van de week ook de quinny speedi  besteld.. heb gekozen voor de zwarte en dan wil ik zelf gaan combineren met accessoires om er wat kleur in de brengen :)
K kan nogal het ene jaar dit mooi vinden en het andere jaar dat kleurtje mooi vinden haha zwart is altijd ''mijn kleur'' geweest en kan ik zo zelf kleuren combineren..

succes ermee!!!

ik denk dat je moet kijken naar het gebruik. dus wat is voor jullie van belang voor een kinderwagen.
moet de wagen makkelijk in de tram kunnen bijvoorbeeld. of moet je hem opvouwen en meeslepen naar 2 hoog. of wil je er mee kunnen skaten straks, naar het bos of voornamelijk gebruik in de stad.

wij hebben voor ons zelf gekeken naar wat wij met de wagen doen straks met ons kindje erin. en daar een wagen op afgestemt.

let ook op lengte van personen die met de wagen moeten lopen.
en wil je een 3 of 4 wieler.

onze wandelwagen lijstje was uiteindelijk: urban jungle, quiny speedy, easy walker. waarvoor we uiteindelijk de 1e hebben gekozen. na veel uitproberen.

ik heb dus zelf alle wagens ingeklapt, bakken erop / eraf. zitjes vergeleken. Niet in iedere wagen is het wandelzitje goed recht op te zetten. kindjes willen dan nogal eens niet meer in de wandelwagen omdat ze teveel liggen en zelf te weinig kunnen zien.

en uiteindelijk wat is je budget, ook niet onbelangrijk. want je kan het zo duur maken als je zelf wilt. je ziet bij de duurdere wagens dat het kwalitatief allemaal wat beter is / handiger is. maar persoonlijk denk ik dat een goedkopere wagen ook niet verkeerd is, vraag is alleen of die ook jaren mee gaan.

Terug
Bovenaan