vraagje over kinderwagen, wie heeft ervaring?

Ik heb, 5 jaar geleden, de x-adventure gekocht en heb hem met plezier gebruikt. Nu gebruik ik hem voor de tweede ook alweer bijna een jaar en ik heb echt geen klachten; hij loop lekker, is makkelijk in te klappen en heeft een grote 'mand' aan de onderkant waar je veel boodschappen kwijt kan.
Het enige wat vervelend was, is dat mijn maxi-cosi er niet goed oppaste.
Sil mv Kyara (18-11-2002) en Chloë (22-11-2006)

hallo

wij hebben een bugaboo in huis en het is echt een super wagen, je kan er vanalles mee, zowel de duwstang als het zit/lig gedeelte kunnen van kant wisselen enz enz.
makkelijk in te klappen, licht bestuurbaar voor ons de ideale wagen

Hoi,

Wij hebben vorig jaar een X-Adventure Quicksilver gekocht en ik ben er niet heel happy mee. Ik vind 'm lomp en zwaar, en zodra mijn dochter dan ook in een buggy kon heb ik een goede buggy gekocht waar we superveel plezier van hebben. Achteraf zou ik voor de Quinny zijn gegaan.

Maar ik zag wel dat er inmiddels nieuwere modellen zijn (van X-Adventure dus) die er een stuk minder lomp uitzien, daar heb ik uiteraard geen ervaring mee.

Overigens is het inderdaad verstandig om te kijken waar je hem voornamelijk voor gaat gebruiken en de tip om ze zelf uit te proberen in de winkel is ook erg goed! Wij hebben alleen de wagen die we uiteindelijk gekocht hebben uitgeprobeerd; da's dus niet handig want dan heb je nog geen vergelijkingsmateriaal...

Succes met kiezen!

Groetjes,
Myrna, mv Isis (sept. '06) en ... (april '08)

wat ik zelf bij het uitproberen in de winkel merkte is dat ik van het ene merk heel makkelijk de bak kon halen en van de andere niet. en dat is toch iets wat je in het begin veel doet als je op pad gaat met de auto.

wij hebben trouwens ook wagens mee naar de parkeerplaats genomen om in de kofferbak te passen.

Hey meiden,

heel erg bedankt voor jullie reacties en tips!
We waren laatst in de babydump maar daar was het zo vol dat uitproberen bijna niet mogelijk was. Ik ga binnenkort met mams maar een dagje 'uit' naar verschillende babyzaken. Ben benieuwd welke wagen ze je daar aanraden.

groetjes en fijne dag gewensd!

Natascha

Terug
Bovenaan