hallo,
in principe mogen baby,s tussenhaakjes, want het zijn nu niet echt baby,s meer vanaf 9 maanden zuivel, dus ook melk en er word vanwege het vet gehalte door de cb halfvolle en niet volle melk aangeraden mijn dochter van nu a.s vrijdag 10 maanden krijgt 1 papfless,morgens gewoon met dag melk en dan halfvol, daarna in de middag een fles opvolgmelk, ik ben het aan het afbouwen, ga niet over op opvolgmelk nr 3 dat is in principe ook niet echt nodig, heb ik met mijn twee oudste kinderen ook niet gedaan en die zijn nu 15 en 10 jaar tegenwoordig heb je toch allemaal van die vreemde dingen regeltjes die vroeger wel mochten en nu ineens niet meer wat ik al zei mijn oudste twee zijn twee gezonde rakkers is echt niets mis mee, trek me eigen weinig aan van wat de regels nu zeggen en word erom geprezen door het cb het gaat altijd prima met haar, krijg nooit kritiek vanaf een jaar kunnen ze gewoon met de pot mee eten zolang het zout en kruiden gehalte in acht word genomen, ook gebruik ik al sinds dat de kleine 7 maanden is gewoon kraanwater,daarvoor bronwater, wat zuivel betreft, krijgt mijn dochter nu, halfvolle yoghurt, soms een danoontje start, soms wat vanille vla als toetje het ligt er natuurlijk aan hoe je kindje reageert je moet alles zowiezo uit proberen wat mijn kindje tollereert kan bij de jouwe misschien averechts werken, dus zou zeggen probeer kleine beetjes te geven en kijk hoe hij of zij reageert en de tweede keer kan je het opvoeren enz,veel succes.
gr Bianca