vraagje over opvolgmelk

hoi hoi

Gefeliciteerd!!!!

Wat leuk , want sophie is morgen ook een half jaar.....

enne deze vraag vroeg ik me ook af, maar moet morgen naar het cb dus dan stel ik hem daar ook wel...

liefs tobi

Linde is ook bijna 6mnden, volgens mij kun je gewoon overstappen.
Ik wil Linde een andere voeding gaan geven en wil dit wel gaan opbouwen door het te gaan mengen.
Ik denk dat het geen kwaad kan om dat te doen als je het niet zeker weet.
Succes!!!

groetjes Danielle.

Linde gaat van Friso-comfort naar gewone Friso, dat hoop ik dan maar???

Hoi

Met Hjerre heb ik eerst het restje Friso 1 opgemaakt en toen ben ik zonder mengen enzo overgestapt op 2. Hij had er helemaal geen last van. Bovendien ging hij van Hypoallergeen naar de normale voeding. Het is allemaal goed gegaan, maar als je twijfelt zou ik gewoon het cb bellen

Groetjes Hanneke

hallo hallo

bij Daniëlle ben ik op gaan bouwen, de opvolgmelk is namelijk wat zuurder dan de zuigelingen melk, ik heb het gemengd (3 schepjes zuigelingenmelk en 3 schepjes opvolgmelk) na een paar dagen heb ik de verhouding gewijzigd naar 4 opvolg en 2 zuigeling enz enz. na een anderhalve week was ik compleet over op opvolgmelk.
sommige kinderen vinden de opvolgmelk vies en sommige kunnen er ook krampjes/last van krijgen.. voor alle zekerheid heb ik dus maar opgebouwd/afgebouwd

hoop dat je hier iets aan hebt

Groetjes Veronique mv Daniëlle (morgen   alweer 8mnd)

Ik ben in een keer overgestapt. Lukas kreeg ook al fruit en groente om te oefenen dus ik dacht   in een keer overstappen kan geen kwaad. En inderdaad hij heeft nergens last van gehad. Hij heeft zelfs een week of twee friso (kdv) en nutrilon (thuis) door elkaar gehad en hij dronk het beide even goed.

Annemieke

Terug
Bovenaan