Vraagje over ovulatietesten

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik wil graag even vragen wie er ervaring heeft met ovulatietesten? Ik test nu vanaf vrijdag  (20-01-06)  en nog steeds zijn ze negatief ik heb mijn NOD ongeveer 6 februari. Hoelang moet ik doorgaan met testen en kan het zijn dat mijn eisprong al geweest is?? Of kan dat niet ben 10 januari voor het laatst ongi geweest.
Wie kan mij helpen.

Bedankt

Groetjes Suus

hoi hoi,

je zit nu dus op dag 12 van je cyclus als ik het goed begrijp?hele grote kans dus dat je eisprong nog moet komen aan gezien die meestal rond dag 14 komt maar bij mij bijvoorbeeld pas op dag 18....
dus ik zal gewoon doorgaan als ik jou was!
misschien weet je het al hoor, maar volgens mij wordt het afgeraden om met ochtendurine te doen en je mag ook 4 uur van te voren niet geplast hebben geloof ik...staat er allemaal wel op denk ik

succes!

liefs leetje 1981

Hallo allemaal

Ik word een beetje moe van doe ov testen,

ik test al vanaf dinsdag en heb steeds 2 streepjes alleen moet die ene donkerder dan die nader en dat is dus nog steeds niet gebeurd.
Ik zou gister mijn eisprong gehad moeten hebben. weet iemand of het echt heel belangrijk is dat die ene streep donkerder is (zal wel he) vanmorgen heb ik een Clear Blue test verpest, ik plaste over het venstertje en toen deed ie niets meer. ach ik ga vanavond nog maar effe klussen want ik weet het echt niet meer
Liefs Rene

Hoi Suus

Hier hetzelfde verhaal: laatste keer ongi op 11 jan, NOD op 7 feb (cyclus 27 dagen) en nog steeds geen positieve ovulatietest. Ik begrijp er niets van want had altijd het idee dat mijn eitje vroeg sprong en zit nu al op dag 13?! En Leetje, is het zo dat je beter niet kan testen met ochtendurine? Waarom is dat dan? Voor mij is dit de eerste maand dat ik aan de slag ben met ovulatietesten, ben nu half jaar bezig om zwanger te worden.

Groetjes, cee

hoi allemaal,

Hier ook, had deze ronde een positieve ovulatietest op dag 18 bij een cyclus van 27-29 dagen. Dus gewoon doorgaan met testen. En ja ook met een late ovulatie kun je zwanger raken, heb al twee kindjes dus ik kan het weten!
gr Jeni

Hoi Cee
Met de testen van Clear Blue mag je wel ochtendurine gebruiken maar met de testen van Sensitest weer niet. per test verschillend dus. je moet maar even goed de bijsluiter lezen.
Liefs Rene

Hoi Rene

Dank voor je reactie, ik gebruik de test van ClearBlue, dus dan mag ik wel met ochtendurine testen. Pfff, dacht al even dat ik helemaal verkeerd bezig was. Toch vind ik t maar nix hoor, raak een beetje in de war van die testen. Ik zie nog helemaal geen streepje, zelfs niet eens een  licht streepje!  Is dat normaal dan?  

En kan je ovulatie (heel erg) per maand verschillen, of heb je doorgaans op ongeveer dezelfde dag je eisprong als je een regelmatige cyclus hebt? Ik ben nl helemaal in de veronderstelling dat ik een vroege eisprong heb, daarom ben ik al vanaf dag 9 aan het testen (voor een cyclus van 27 dagen, ben zeeer regelmatig!)

Bij mijn dochter was ik nl snel zwanger (ronde 2) en dat terwijl we die maand alleen op dag 8 geklust hadden (daarna moest mijn man drie weken weg voor werk) Ik was toen helemaal verbaasd dat ik zwanger was. ....

Had gehoopt ditmaal weer zo snel zwanger te zijn, maar helaas alweer in ronde 7.

Maar goed, we testen maar gewoon door, .......
Liefs, cee

Hoi Cee,
Ik dacht dat ov testen een uitkomst zouden zijn, nou nee dus. Ik snap er weinig van, heb ik nu alwel og nog geen eisprong gehad
ik heb net nog een testje gedaan en weer een lichte streep??????
Moet de eisprong dan nog komen?????
Ik heb echt geen idee, ik ga maar gewoon door met om de dag klussen. Iedere dag vind ik ook weer zo wat en met mijn werk niet te doen.
Ik hoop voor je dat je eisprong nog moet komen, ik snap niet waarom er maar 7 ov testen in een verpakking van Clear Blue zitten, ik zit nu al op de 8.
Succes
Liefs Rene (ook ronde 7)

Terug
Bovenaan