Vraagje over ovulatietesten

Hallo allemaal,

Badankt voor jullie reacties. Ik word een beetje moe van die ovulatietesten hij was gister weer neg. alleen nu was er niet eens een vaag streepje kan dat betekenen dat mijn eisprong al is geweest??? Ik hoop het niet want dan zal het wel niet zijn gelukt. Ben wel vorige week al begonnen met klussen en het weekend ook. Heb vandaag eigenlijk volgens de berekeningen mijn eisprong. Doe vanavond toch nog maar een test. Heb er wel al veel verbruikt. IK wens jullie ook allemaal succes en hoop dat het lukt.

Groetjes Suus

Hier hetzelfde verhaal .... nog steeds een negatieve ovtest en ik zit al op dag 15. En dat terwijl mijn NOD over 12 dagen is. Gister had ik ook echt steken in mijn buik die wijzen op de eisprong, maar de test zegt dus anders. Zou ik dan toch een hele vroege eisprong hebben gehad ???? Dat moet dan dag 7 of 8 zijn geweest? Kan dat?

Pfff ik denk dat ik er maar even mee stop, gewoon op gevoel verder. We zien wel. Meiden, succes verder!

p.s. ik heb voor me laten pendelen en drie verschillende antwoorden: maar gelukkig wel alledrie een voorspelling op redelijk korte termijn! Ik zou in maart, april of juni zwanger worden?!!!!!! Laten we het hopen!

Liefs, cee

he
ik heb ook echt heel veel van die ovulatie testen gedaan
maar bij mij is er nog nooit 1 positief geweest dus ik ben er zelf
maar mee gestopt omdat ik het wel een beetje zat was om ze
elke x te kopen maar probeer het nog ff maar dan weet je nu wel dat je echt niet de enige bent
als ze het niet doen zeg maar
gr liefs voetbalgek xxx

hallo,

daar ben ik weer heb net weer een ov test gedaan en wat denk je weer negatief dit is dag 16 al ik vraag me af of het nog een keer positief wordt????
Zijn deze testen wel betrouwbaar?? En had ik toch zwanger kunnen worden ondankt de negatieve testen iedere keer?? Kan iemand mij helpen wordt er een beetje moedeloos van.

Groetjes Suus 1980

hoi hoi
gewoon kappen met die ovulatietesten
en lekker gaan tempen
dat werkt beter en dan weet je tenminste waar je aan toe bent
succes he gr voetbalgek

Hallo meiden!!

Ik zat een beetje te lezen op dit forum maar ik wil toch even reageren. Ik zit namelijk op het juli forum ik ben zwanger geraakt met hulp van de ovulatie testen. Wij waren 8 maanden bezig en ik had een zeer regelmatige cyclus dus ik begreep er helemaal niets van. Ik werd er een beetje boel wanhopig van. In ronde 8 voor het eerst ovulatie testen gebruikt en op het juiste moment geklust. Ronde 8 was helaas niet onze "lucky" ronde maar ronde 9 hadden wij een dikke plus op de zwangerschapstest.
Ik vond  de ovulatie testen erg prettig maar  was er ook van bewust dat het veel meer stress oplevert en dat niet voor iedereen goed is.  

Ik wil hiermee iedereen een hart onder de riem steken. Meiden hou vol. Als je je prettig bij de ovulatietesten voelt  moet je er mee doorgaan.  Maar als je dat niet hebt,  lekker stoppen met de testen en  bijv. gaan temperaturen.  

Heel veel succes!!!

Gr. natje  

Hoi Natje
Dank voor je verhaal...nou ben ik toch ff nieuwsgierig. Bleek je eitje op een ander tijdstip te springen dan je verwachtte? (bv veel eerder of later?) Ik ben nl zelf ook heel regelmatig (cyclus 27 dagen) dus ging er vanuit dat m'n ei op dag 13 of 14 zou springen. Nou test ik deze maand voor het eerst, sinds dag 9 (nu al op dag 16)...enne nog steeds helemaal nix?!!!!!!
En had je in ronde 8 en 9 op ongeveer zelfde moment een positieve test? Of kan het zijn dat je ei elke maand weer op een andere dag springt?

Grtjes cee (ronde 7)

Terug
Bovenaan