hoi hoi
ik weet niet of ik tips heb (ben beetje geluksvogel onze meid sliep al met een maand 6 uur door en nu ongeveer 8 uur)
ze krijgt ongeveer 5x flesje 180 +5 schepjes
de ene keer meer als de andere.
wel hebben we savonds een vaak een voeding rond 7 of 8 uur en dan maken we haar wakker om dan rond 11 of 12 nog een keer te voeden.
(overdag voed ik op verzoek behalve als ik weg moet en even van te voren moet voeden omdat ut beter uitkomt)
toen ze in het begin wakker werd gaf ik haar ook weinig aandacht zeg maar en maakte ik de lamp ook niet aan (alleen klein nachtje lampje om genoeg te zien om de luier te verschonen en te voeden. deed alles ook zonder praten etc.
zodat ze dan ook het nacht gevoel heeft zeg maar.
en dan overdag lekker brabbelen en knuffelen.
ook zet ik alleen overdag haar muziek mobiel aan en s`nachts niet.
weet niet of je er wat aan hebt
ps ik heb ook echt een hekel een cb ..... :O
ik weet niet of ik tips heb (ben beetje geluksvogel onze meid sliep al met een maand 6 uur door en nu ongeveer 8 uur)
ze krijgt ongeveer 5x flesje 180 +5 schepjes
de ene keer meer als de andere.
wel hebben we savonds een vaak een voeding rond 7 of 8 uur en dan maken we haar wakker om dan rond 11 of 12 nog een keer te voeden.
(overdag voed ik op verzoek behalve als ik weg moet en even van te voren moet voeden omdat ut beter uitkomt)
toen ze in het begin wakker werd gaf ik haar ook weinig aandacht zeg maar en maakte ik de lamp ook niet aan (alleen klein nachtje lampje om genoeg te zien om de luier te verschonen en te voeden. deed alles ook zonder praten etc.
zodat ze dan ook het nacht gevoel heeft zeg maar.
en dan overdag lekker brabbelen en knuffelen.
ook zet ik alleen overdag haar muziek mobiel aan en s`nachts niet.
weet niet of je er wat aan hebt
ps ik heb ook echt een hekel een cb ..... :O