vraagje over strippen

He meiden,

een vraagje hoe zit het in jullie regio met strippen?Doen ze dat pas met 40 weken of ook wel eerder?
Een kennis wouden ze strippen maar dat kon nog niet, ik ken dat zelf ook nog van de eerste, daar werd ik met 40+2 gestript en met 41 weken kwam ie pas haha.

groetjes Nice

Ik ben daar helemaal niet bekend mee en dacht eigenlijk dat ze dat pas met 42 weken deden maar.. zal het morgen toch eens vragen bij de VK:).

bij mijn zoon hebben ze rondt de 40 weken gestript heeft er ook mee te maken of je al iets van ontsluiting hebt ik had 3 cm mijn zoon is toch pas ruim 1 week later geboren met bijna 42 weken

Vorige week tijdens mijn controle bij de VK heb ik daar eens naar geinformeerd.
Zij doen het pas vanaf 40 weken :(
Ik mag morgenvroeg weer op controle en ben dan 39+ 4 dus hoop dat ze het dan al willen doen.

Het verschilt nogal, maar er mort inderdaad wel al wat ontsluiting zijn en meestal is dat wat later dan 40 weken

Omdat ik een onderzoek krijg om in te leiden kijken E daar meteen naar

Ik wordt in week 40 ergens ingeleid omdat ik een keizersnede heb gehad bij de vorige

Maar volgens mij kan vragen geen kwaad :) al moet het ook niet het fijnste gevoel zijn strippen en ook niet altijdgoed werken

Maar bij 1/3 komt de bevalling op gang door strippen.

Het kind bepaalt wanneer hij er klaar voor is. Dat zullen we moeten accepteren. Behalve natuurlijk bij medische noodzaak en extra risico's als het nog langer blijft zitten.

Terug
Bovenaan