vraagje over strippen

@baby09 komt ook doordat er verschillende verhalen over gaan

verloskundigen doen het vaak sneller, gynaecologen minder snel (niet bewezen dat het echt ook helpt) (maar als je het mij vraagt zijn er genoeg bevallingen zo gestart)

zelf beginnen is denk ik daarom het beste, als je er aan toe bent :)

Ik moest vanmorgen voor controle naar de VK, die begon er zelf over om me volgende week te strippen als ik al ontsluiting heb. Ben 39 weken en 5 dagen zwanger. Ben benieuwd hoe het is. Of t pijn doet.. Heb t bij de vorige niet gehad.

hoi hoi
ik ben zelf afgelopen zondag gestript met 39w5 dgn. dit omdat ik 2 cm had en al lichte weeen. bij mij heeft het iig geholpen! 14:00uur gestript 18:00 in het ziekenhuis en om 19:58 was ons meissie er.

Hoi, hier in Purmerend strippen ze de eerste rond 41 w. Ik heb morgen een gewone afspraak en met 41 weken (as dinsdag) komen ze bij mij thuis strippen. Ze gaan met 2 vingers het een en ander losmaken, maar dat kan alleen als je baarmoedermond al verweekt is.

Bij de tweede willen ze nog weleens eerder strippen omdat je vaak al eerder ontsluiting hebt.

Succes!

Morgen op controle, ik ga er ook over beginnen want ze weten al dat ik lichamelijk uitgeput ben en inmiddels is dat psychisch ook wel zo. Dus er moet en zal actie ondernomen gaan worden, al is het alleen maar alvast kijken hoe week alles wel of niet is. Het is en blijft uiteindelijk je eigen lichaam en baby en als ze het in andere praktijken al zo snel kunnen doen, dan moet het bij je eigen vk toch ook geen probleem zijn dacht ik zo.

Terug
Bovenaan