Vraagje over temperaturen

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

Ik wil ook graag beginnen met mn temperatuur bij houden, dus ben net even naar de drogist geweest om een thermometer te kopen en ik dacht ach laat ik gelijk eens kijken wat mn temperatuur is.
Ik zit vandaag op dag 34 en had vorige rondes 39, 30, 33, 28 en 39 dagen dus niet echt regelmatig helaas.... mijn NOD nadert dus weer.
Nou was mijn temperatuur 36,8.
Maar hoe zit het nu eigenlijk precies met je temperatuur, wanneer is ie hoog en wanneer laag? Hij zakt toch als je ongi eraan komt? en hoe hoog is jullie temperatuur rond de eisprong en rond je NOD? is mijn temperatuur 36,8 hoog of laag of kun je er nog niets van zeggen??

Hoi!
Ben ook nog niet al te lang aan het temperaturen, dus moet bij mezelf ook nog een  e.e.a. uitzoeken, maar hier vast wat info. Temp bij mij is normaal zo rond de 36.8 en stijgt na de eisprong naar 37.2 / 37.3. Scheelt dus best wat! De temp blijft zo hoog tot je menstruatie, tijdens die fijne tijd zakt ie weer naar je basistemp.
vergeet niet dat je VOOR de stijging moet 'klussen' anders ben je te laat!

oja, enne op een vast tijdstip meten he, bij voorkeur smorgens voor je je bed verlaat.

Mijn temperatuur is normaal 36.2 en nu is hij steeds 37 of 36.8. Dus dan is hij hoog!!!

Liefs Patricia

Nou bij mij is dan 36,8 hoog omdat ik vlak voor mn NOD zit.... stel dat je zwanger zou zijn, blijft je temp dan ook hoog of zakt ie dan juist weer??? want anders weet je het toch nog niet???
dan zal aan het begin van de cylcus mijn temperatuur ook zo rond de 36,2 liggen??
heb ik t zo een beetje goed?

je kunt er nu nog weinig van zeggen suus! Je hebt nu 1 keer gemeten, en niet smorgens vroeg, dus het is geen temp waar jeop kunt vertrouwen en of vanuit kunt gaan. Verder heeft iedereen een andere basistemperatuur,   voor de een is 36.8 hoog en voor de ander laag. Laat je daar dus niet gek over maken. Als je zwanger bent blijft de temp hoger en zakt hij dus niet terug naar je basistemperatuur. Maar ook hier kun je niet heel veel zekerheid uithalen. temperaturen is echt een hulpmiddel om erachter te komen wanneer je je eisprong hebt en het schijnt dat je daarvoor echt een paar maanden moet temperaturen voordat je hier precies achter bent.

he dus daar kan ik nu nog niets uit opmaken! ben zo ongeduldig.... zit nu op dag 34, dat is ook het gemiddelde van mijn afgelopen cyclussen... dus nog maar een paar dagen geduld hebben en zondag testen, zit niets anders op....
bedankt voor de info!

hihi, ik herken je ongeduld.. maar helaas zit idd niets anders op dan te wachten.. maar ja dat doen we al zo lang.... pffffffffffffffffff hou vol! Balen dat je zulke lange cyclussen hebt.. moet je helemaal zo lang wachten. Met onregelmatige cyclussen mag je trouwens al eerder naar de HA he.. weet niet hoe lang je al bezig bent?

Terug
Bovenaan