Vraagje over temperaturen

quote: Sassie83 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-10-2007 16:53:20'));

hihi, ik herken je ongeduld.. maar helaas zit idd niets anders op dan te wachten.. maar ja dat doen we al zo lang.... pffffffffffffffffff hou vol! Balen dat je zulke lange cyclussen hebt.. moet je helemaal zo lang wachten. Met onregelmatige cyclussen mag je trouwens al eerder naar de HA he.. weet niet hoe lang je al bezig bent?

nou zijn eerlijk gezegd nog niet zo heel lang bezig hoor, vanaf begin mei, dus nog maar bijna een half jaar, t is alleen zo lastig met die onregelmatige en lange cyclussen, daardoor duurt het elke keer zo lang..!!!
ben jij al lang bezig dan? wel regelmatige cylcus??

dit wordt ronde 8. Op zich ook nog niet heel lang, maar had toch wel gehoopt dat ik inmiddels een paar maanden zwanger zou zijn, maar helaas. Ben ook onregelmatig, maar laatste tijd regelmatiger, misschien eindelijk ontpilt nu. we wachten af en temperaturen lekker door.

quote: Sassie83 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-10-2007 17:03:17'));

dit wordt ronde 8. Op zich ook nog niet heel lang, maar had toch wel gehoopt dat ik inmiddels een paar maanden zwanger zou zijn, maar helaas. Ben ook onregelmatig, maar laatste tijd regelmatiger, misschien eindelijk ontpilt nu. we wachten af en temperaturen lekker door.

Vind gewoon die onzekerheid vervelend dat je niet weet wanneer je ongesteld moet worden..... daar krijg ik steeds valse hoop van omdat het zo lang duurt....
nou ja inderdaad afwachten maar en anders volgende ronde temperaturen!

Hoi Suus,
het is wel handig dat je bent gaan tempen omdat na het hebben van je eisprong elke maand dezelfde hoeveelheid dagen heb zitten tussen je ei en je ongi. het kan een dag verschillen, maar zeker niet weer zoveel dagen zoals nu.  Hoe langer je tempt hoe meer duidelijkheid te krijgt in het verloopt van je cyclus.

Succes ermee!!!

Liefs,
Sara

quote: Sara79 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-10-2007 23:09:16'));

Hoi Suus,
het is wel handig dat je bent gaan tempen omdat na het hebben van je eisprong elke maand dezelfde hoeveelheid dagen heb zitten tussen je ei en je ongi. het kan een dag verschillen, maar zeker niet weer zoveel dagen zoals nu.  Hoe langer je tempt hoe meer duidelijkheid te krijgt in het verloopt van je cyclus.

Succes ermee!!!

Liefs,
Sara

Hoi Sara!

Daarom ben ik inderdaad ook gaan temperaturen, omdat ik t nu gewoon echt niet weet, zo'n onregelmatige cyclus! Erg vervelend hoor, hoop met temperaturen meer inzicht te krijgen!!

Terug
Bovenaan