Vraagje over trouwen

Hey meiden,

hahaha, een echte trouwweek! Wij trouwen op maandag 5 november. Dus binnen 3 dagen zijn wij getrouwd, hahaha. Ons   huwelijk was eigenlijk gepland voor 3 mei, maar omdat wij allebei een andere nationaliteit hebben en ik dus in het buitenland woon maar in Belgie wil bevallen, was het voor het papierwerk beter om nu al te trouwen.
Maar we hebben de gulden middenweg gekozen. Maandag trouwen wij voor de wet, en op 3 mei trouwen we voor de kerk, met de genodigden en een groot feest. Dan is de baby bijna 2 maanden oud. Ik zal dan wel mijn zwangerschapspondjes nog niet kwijt zijn, maar daar zitten we dus niet zo mee. Het gaat om het gevoel, en die pondjes zijn er voor de beste reden, en dus stoort het ons niet dat ik nog niet in een modellentrouwjurk zal passen.
Maar maandag gaan we lekker romantisch met zijn tweetjes vieren, en daar ga ik volgens mij nog meer van genieten. Dan zal mijn ventje ook letterlijk 'mijn ventje' zijn, hahaha
Genieten jullie ook maar volop.
En volgend weekend zijn we allemaal getrouwde vrouwen.
Kusjes sita

Nou bruidjes, allemaal alvast of alsnog gefeliciteerd dan maar! Ik heb het al weer even achter me, ben in januari al weer 10 jaar getrouwd.
Voor de meeste instanties maakt het allemaal niks uit, maar ik heb wel even een tipje voor jullie, dames.
Ik ben een week of 6 na mijn huwelijk met het vliegtuig naar Engeland gegaan in mijn uppie. Online een ticket geboekt, uiteraard heel braaf met mijn nieuwe naam... duh.
Had alleen uiteraard nog een 'oud' paspoort... Ik vloog met easy-jet en omdat die niet aan tickets doen maar aan reserveringen kon ik gelukkig kosteloos bij de easy-jetbalie mijn reservering om laten zetten om mijn meisjes-naam, maar als je een kant en klaar ticket heb, en ook tegenwoordig bij easy-jet, kom je er niet meer zo makkelijk van af. Je komt er gewoon niet in...
Dus even uitkijken met officiele dingen waar je rijbewijs of je paspoort bij komt kijken!

Een fijne dag, voor de dames die nog "moeten", hahaha nee hoor: mogen!

hey!

AL VAST VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
geniet van de mooie dag!

mijn partner en ik hebben besloten om te gaan trouwen als het kindje kan lopen zodat ze onze bruidsmeisje kan zijn.

ik  lees wel hoe je dag is geweest.

kusjes do

hey meiden

wij zijn vandaag net een maandje getrouwd!!! wij zijn wel degelijk voor de beeb getrouwd!! Ik wilde alles goed geregeld hebben en dat kan zo mooi!! Als er geen kindje was geweest waren we ook ws niet getrouwd!! het geeft voor ons geen meerwaarde!! Zijn al meer dan 6 jaar bijmekaar!!

Ik heb wel aan de zorgverzekeraar enz doorgegeven!

gr cora

Het heeft er niets mee te maken of ja toch wel wat. a.s. dinsdag zijn we 3 jaar getrouwd. We zijn 3 jaar geleden op Bali getrouwd. We zijn al bijna 20 jaar bij elkaar. Dus trouwen had op zich geen meerwaarde maar ik wilde toch getrouwd zijn voordat er een kindje kwam, noem me ouderwets maar dat wilde ik dus graag.

Op het moment dat we getrouwd waren mocht het ook van mij maar toen kwam werk ertussen. Verder heeft het een tijdje geduurd en de eerste zw. hebben we helaas moet afbreken. Ik zou het zo weer op de manier doen zoals we het hebben gedaan. Er gaat niets boven trouwen op het romantische Bali.

liefs talke

he meiden das toe vallig, ik had ook die vraag , mijn vriend en ik gaan 8 februari trouwen, dus ja allemaal regelen   maar is al heel veel geregeld trouw jurk heb ik ook al en wordt op maatgemaakt met een dikke buik een week van te voren ff weer passen.

greetz suzette

Hoi allemaal,

Aan iedereen die deze week getrouwd is: van harte gefeliciteeeeerd!!!

Wij hebben dinsdag een hele leuke dag gehad, wel echt wennen dat mijn vriend nu na 10 jaar ineens mijn man is, maar wel superleuk!

XXX Muizeke

Terug
Bovenaan