hey meiden
ik heb even een vraagje hoor.
aleiyah krijgt flesvoeding maar nu sinds 2 dagen spuugt ze bijna alles weer uit nadat ze de fles leeg heeft.
ze krijgt nu 100cc, is 10 dagen oud.
tis niet een klein beetje wat ze spuugt, maar echt heel veel.
ben net naar de dokter geweest, maar die is zo ontzettend vaag, dat we daar ook niks mee opgeschoten zijn.
aleiyah heeft inprinciepe de hele dag honger, omdat ze alles er weer uit spuugt, maar ze mag niet meer dan 7 voedingen per 24 uur.
nu zei de dokter\; dan geef je haar toch elk uur een beetje! maar dat mag toch helemaal niet??
de 2e optie was: 80cc geven op het normale tijdstip en 20 een uur later. maar na mijn idee mag dat ook helemaal niet.
ik vroeg: is het geen reflux? ja kan, zei ze maar daar kunnen we nu toch niet achter komen.... ?????? huh???? waarom niet???
daar is ze nog te jong voor, was haar antwoord.
heel vaag want dacht dat dat al vanaf de geboorte mogenlijk is???
vroeg ook aan haar: moet ik overstappen naar andere voeding?
voor hongerige baby's of tegen spugen ofzo....
maar dat antwoord was: nee, zou het nog maar even afwachten. :S
k ga morgen naar t cb toe, kijken wat hun zeggen.
wat zouden jullie nu doen betreft de voeding??
liefs, do
ik heb even een vraagje hoor.
aleiyah krijgt flesvoeding maar nu sinds 2 dagen spuugt ze bijna alles weer uit nadat ze de fles leeg heeft.
ze krijgt nu 100cc, is 10 dagen oud.
tis niet een klein beetje wat ze spuugt, maar echt heel veel.
ben net naar de dokter geweest, maar die is zo ontzettend vaag, dat we daar ook niks mee opgeschoten zijn.
aleiyah heeft inprinciepe de hele dag honger, omdat ze alles er weer uit spuugt, maar ze mag niet meer dan 7 voedingen per 24 uur.
nu zei de dokter\; dan geef je haar toch elk uur een beetje! maar dat mag toch helemaal niet??
de 2e optie was: 80cc geven op het normale tijdstip en 20 een uur later. maar na mijn idee mag dat ook helemaal niet.
ik vroeg: is het geen reflux? ja kan, zei ze maar daar kunnen we nu toch niet achter komen.... ?????? huh???? waarom niet???
daar is ze nog te jong voor, was haar antwoord.
heel vaag want dacht dat dat al vanaf de geboorte mogenlijk is???
vroeg ook aan haar: moet ik overstappen naar andere voeding?
voor hongerige baby's of tegen spugen ofzo....
maar dat antwoord was: nee, zou het nog maar even afwachten. :S
k ga morgen naar t cb toe, kijken wat hun zeggen.
wat zouden jullie nu doen betreft de voeding??
liefs, do