vraagje over voeding-aleiyah

He wat vervelend zeg, dat je meisje zo spuugt, steeds wisselen met voeding is niet goed heb ik wel eens begrepen maar ik had voor mijn kindjes altijd Nutrilon omneo( ook goedkopere versies van)
Bij een reflux huilen kindjes volgens mij veel, en ieder uur een beetje zou ik ook niet doen hoor dan maak je het je zelf wel erg zwaar.
Wat ook nog kan is dat je kindje teveel eten krijgt en daaromhuilt i.p.v. de hoger tja het is moeilijk te ontdekken he wat het nu is.

Sterkte er mee en hopelijk ben je wat wijzer geworden op het cb

Goretjes

hey meiden

allemaal bedankt voor jullie reacties.

er is een mevrouw geweest van t cb, en gelukkig zijn al mn vragen nu beantwoord.
we moesten overstappen naar nutrilon comfort, voor hongerige baby's en een fles kopen die een nog kleiner gaatje heeft (en ze moest bij deze al moeite doen om er iets uit te krijgen)
dat hebben we dus vanmiddag geliijk gehaald.
ze heeft nu 2 voedingen op van nutrilon en t gaat perfect tot nu toe! ze heeft niet meer gespuugd en ze slaapt al een stuk meer. ze heeft minder honger en vraagt minder om haar speentje.
wil nog niet te vroeg juichen maar tot nu toe ben ik happy.
hopelijk gaat t vanacht ook zo goed, en kunnen we lekker lang slapen. al dat huilen breekt je wel op eerlijk gezegd hahaha. ben dat totaal niet gewend, aangezien nathalia zeer zelden huilt, ook als baby zijnde.

allemaal nog maals bedankt voor het mee denken en adviezen enz.

liefs, do

Hey do,

Gefeliciteerd!!!

Las net dat je bevallen bent (al 10 dagen geleden) en opnieuw een prachtige dochter hebt gekregen. Jammer dat het met de voeding nog niet helemaal lekker loopt. Hoop dat dat nu snel komt met die andere voeding.
Misschien dat het slapen dan ook langzaamaan beter gaat, en krijg je een kopietje van Nathalia. Wel makkelijk, maar verschillen zijn ook altijd leuk.

Hier ook. Twee kinderen die veel op elkaar lijken, en toch zo heel erg verschillend zijn.

Doe lekker rustig aan en geniet van je meiden.

Gr Liesje

Hey do,

Gefeliciteerd!!!

Las net dat je bevallen bent (al 10 dagen geleden) en opnieuw een prachtige dochter hebt gekregen. Jammer dat het met de voeding nog niet helemaal lekker loopt. Hoop dat dat nu snel komt met die andere voeding.
Misschien dat het slapen dan ook langzaamaan beter gaat, en krijg je een kopietje van Nathalia. Wel makkelijk, maar verschillen zijn ook altijd leuk.

Hier ook. Twee kinderen die veel op elkaar lijken, en toch zo heel erg verschillend zijn.

Gr Liesje

Hey do,

Gefeliciteerd!!!

Gr Liesje

Hey do,
probeer het toch nog een keertje

Gefeliciteerd!!!

Gr Liesje

Terug
Bovenaan