vraagje voor de net zwangere

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Onze vraag is het volgende:
Voel je de eerste 2 weken dat je zwanger bent lichte steekjes onder in je buik?
Zit het op een en dezelfde plek constant? En krijg je deze 2 weken al een buikje, soort opgeblazen gevoel?  We zijn  benieuwd naar jullie ervaringen hiermee?

Groetjes Ilona-s

Hoi,

Gefeliciteerd met je zwangerschap!

Ik had ook last van steken in me buik en echt flinke krampen in me buik net of je ongi moet worden.

Het is helemaal van zelf overgegaan na 2 weken.

Hoi,

We weten nog niet zeker of we inderdaad zwanger zijn, maar de klachten zijn er.(we hopen het wel heeel erg en misschien zit het wel tussen onze oren)
En ik ben benieuwd of andere vrouwen ook ongeveer dezelfde klachten hadden de eerste 2 weken.

groetjes Ilona-s

Hoi
Ik ben nu bijna 5 weken zwanger en heb dat gevoel ook gehad. Gisteren met niezen nog.
Nu wordt het wel minder en 's avonds lijkt het net of mijn broek strakker zit. Een opgeblazen gevoel.
Ook werd ik vandaag voor het eerst misselijk van een baklucht. We liepen in de stad en toen kwam er een frietlucht voorbij en toen voelde ik dat ik misselijk werd. Heel raar.
Maargoed zo zijn er een aantal kleine dingen.
groetjes Sacha

hoi hoi
 die steekjes kan heel goed hoor ik ben nu ong 7 weken en heb al 2 weken van die steken alleen de ene keer rechts dan weer links dan weer in het midden das wel heel verschillend... en idd als ik moet niezen ja dan is het wel ff van auwts, dus duimen maar voor je meis...
liefs bianca

De steken worden af en toe best sterk. het trekt wel weg maar soms denk ik dat er iets scheurt. een heel raar gevoel. Ik hoop dat het niks ernstig is. Ik moet de ha toch bellen voor een afspraak dus dan kan ik het gelijk vragen maar het voelt niet lekker.

Hebben jullie dat ook of ben ik de enige?
groetjes sacha

quote: ilona-s schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('24-11-2005 13:19:40'));

Hallo,

Onze vraag is het volgende:
Voel je de eerste 2 weken dat je zwanger bent lichte steekjes onder in je buik?
Zit het op een en dezelfde plek constant? En krijg je deze 2 weken al een buikje, soort opgeblazen gevoel?  We zijn  benieuwd naar jullie ervaringen hiermee?

Groetjes Ilona-s

hoi ilona's

ik heb het zelfde hoor
mijn nod is 1/12
spannend, wanneer is jullie dag?

hallo,

ik heb dat ook steken in de onderbuik mijn nod is donderdag 1 dec
ik hoop het voor jullie
groetjes ineke

Terug
Bovenaan