vraagje voor de net zwangere

Hoi

Ik heb ook van die steken de eerste twee weken gehad, ik heb ze vooral snachts in bed.
Ik word ook vaak wakker snachts van die steken/krampen, mijn nod is 4 dec dus nog even afwacten dus. o ja ik heb ook 3 dagen bloedverlies gehad vorig weekend.
verder heb ik alle kwalen die al benoemd zijn dus ik hoop een beetje van wel.

veel succes allemaal groetjes

Hoi engeltje en de rest,

Mijn NOD was afgelopen zaterdag 26e. En tot nu toe nog steeds niet ongesteld.
Dus grote kans dat ik wel zwanger ben, aangezien mijn cyclus heel regelmatig is. En ben ook nooit aan de pil geweest.
Nou hebben we al een aantal testen er tegen aan gegooid, maar niet echt een goede dikke streep. Alleen maar van die wazige vage streepjes. Maar volgens de ass v/d dokter, is een streepje een streepje. Morgen maar even "iets" inleveren bij de ass. Dus maar even afwachten.
Jij ook veel succes. Duimen !

Groetjes Ilona

Wij begonnen met een test die neg was. Een week later een heel licht streepje en het eind van de week een ander merk geprobeerd en een dikke vette plus. Ik zit nu in de 6 de week. Over 5 weken hebben we onze eerste echo.
Ik denk dat die lichte streep klopt hoor!! Alvast gefeliciteerd!
groetjes sacha

Eerste icsi gehad...

Ik zal mij even voorstellen. Ik (jennie) en mijn man (dion) hebben al 6 IU behandelingen achter de rug. Helaas zijn deze niet gelukt. Afgelopen september zijn we begonnen met de IVF/ICSI behandeling. Wij kwamen gelukkig in aanmerking voor een 50/50 behandeling. Dit betekent als er geen bevruchting plaatsvindt in laberatorium, dan doen ze alsnog ICSI, mits je genoeg vruchtbare eicellen hebt.

Het was dus gelukt. We hadden 3 bevruchtingen via ICSI en 1 bevruchting via IVF. Daarvan was er eentje in 5 cellen gedeeld, de andere in 2. De ene van 5 cellen is teruggeplaatst op 19/11. Op 6 december hebben we een evaluatie gesprek en kan ik een  test doen. In principe is alles goed gegaan. Heb veel gevoeld in mijn buik, opgezet, gevoelige eierstokken, lucht borrelen, gevoelige borsten, jeuk op de buik etc. Vandaag heb ik voor het eerst bruine afscheiding en ik hoop maar dat het niet doorzet. Ik gelukkig veel malen gelezen dat dit niet persee iets betekend. Ik heb geen buikpijn alleen is mijn buik opgezet. Ik hoop dat het bij bruin blijft, want we voelen ons toch al een beetje zwanger. Nu nog maar hopen dat het blijft zitten!

Terug
Bovenaan