Bij mijn 1e (41+3), ben ik gestript, kreeg ik ca 8 uur daarna last van flinke diarree en ook braken. Ik dacht dat ik een buikgriep had opgelopen, maar na een paar uur kreeg ik plotseling (op WC) de eerste, vrij pijnlijke wee, de volgende meteen 4 minuten later en toen ging het loos... 4 uur na die eerste wee was hij er al.
Bij mijn 2e (41+5) ben ik weer gestript, maar nu gebeurde er niets. Een dag daarna kreeg ik wat buikkrampen, waarvan ik dacht dat het darmkrampen waren (ik had erge last van verstopping). Pas toen ze wat feller werden en zuchten eigenlijk best lekker was, besefte ik dat het weeen waren. Ongeveer 8 uur lang heb ik zo af en toe (1-2 per uur, dan weer ruim een uur niet), onregelmatige weeen gehad ('rommelen&apos

die ik wel moest wegzuchten. Daarna werden ze opeens regelmatig, eerste om de 10 minuten, na een uurtje om de 5 minuten, een uurtje daarna om de 2 minuten en toen ging het weer (heftig) loos (wat ik dan weer wel van de eerste herkende). Vanaf de weeen a 5 minuten tot geboorte was 2,5 uur...
Het begin was dus wel anders, maar ja, de hele zwangerschap was ook anders...
Succes met je laatste loodjes!