Vraagje voor zwangeren

Ik heb ook een hsg gehad en bij mij helaas geen succesverhaal.Moest na half jaar starten met iui en uiteindelijk na 6iui's overstappen naar IVF.Nu ben ik na 3,5jaar eindelijk zwanger van ons eerste wondertje.

Gr. Suusje
 
mijn verhaal lijkt een klein beetje op die van suusje ook ik heb een hsg gehad, maar er volgde geen zwangerschap op.
daarna 4 IUI's gehad en twee buiten baarmoedelijke zwanger schappen waardoor ik nu dus geen eileiders meer heb,
we zijn in sept. gestart met onze eerste ivf poging en ik ben nu zwanger.
maar ik heb het ook wel eens gehoord dat je daarna zwanger kan raken omdat die vloeistaf die ze gebruiken iets zou stimuleren of

ik hoop dat je jezelf snel mag komen melden :)
 
Hoi Hoi,

Bij mij is een hsg uitgevoerd tijdens een kijkoperatie. Er werd niet geconstateerd dat er iets mis was, maar de maand na de kijkoperatie was ik zwanger.

Dus....blijf moed houden meisje!
 
Ben 5 maanden na mijn hsg zwanger geraakt, helaas eindigde deze zwangerschap na 6 wkn in een miskraam. Ben na mijn miskraam dus maand 6 na mjjn hsg wel weer meteen zwanger geraakt en be nu 12 weken en 3 dagen zwanger.
 
Ohw Louise, ik behoor ook tot het forum 'als het lander duurt' en ik heb ook 2 maander geleden een hsg gehad een een maand geleden de kijkoperatie (overigens niets aan de hand, geen verstoppingen of verklevinden). Maar door deze topic krijg ik ook ineens meer hoop.
Ik wist niet dat je nu vruchtbaarder kon zijn.
Morgen morgen weer naar het ziekenhuis voor een nagesprek van de operatie en hoe nu verder te gaan en dinsag mijn NOD!!!

Groetjes.
 
Hoi hoi,

ik ben nooit een hsg gehad, maar ben wel lang bezig geweest om zwanger te worden. Over mijn tweeling heb ik 6 jaar gedaan, met hormonen en ziekenhuisbezoeken. Mijn 3e heeft 1,5 jaar geduurd, ook met hormonen en ziekenhuis. Maar inmiddels ben ik zwanger van mijn 6e, de 4e en 5e zijn met een maand of 3 "ontstaan' en over deze heben we ongeveer een half jaar gedaan.

ik wens je veel geluk en hoop dat je snel zwanger bent.
 
Wij zijn 10 jaar geleden na een hersteloperatie en een miskraam een jaar later in het medisch circuit beland. Na vele iui's zijn we afgehaakt en een jaar of 3 geleden hebben wij de hoop opgegeven.
Nu ben ik op 45 jarige leeftijd, en oma van 3 kleinkinderen, ineens 5 weken overtijd. Ik ben latent misselijk, zwaar gevoel in mijn onderbuik, 5 kilo afgevallen maar mijn broeken worden strakker, licht in het hoofd en ga zo maar door. Volgens de nieuwe gyn (waar ik trouwens nooit meer terug ga omdat het zo'n onbehouwen hork is) zou ik in de overgang zijn (hoezo vooroordeel), maar ik heb geen overgangsklachten. Zijn onderzoek was kort en ruw met een paptest vooraf! Volgens mijn man is mijn geur ook erg zoet en is mijn huid zachter dan ooit. Daarnaast heb ik enorm veel witte vloed, maar testjes (2 weken geleden voor het laatst) waren negatief. Zou ik toch zwanger kunnen zijn?
 
Terug
Bovenaan