Vraagje vruchtbaarheid

Hmm, dat zou ik niet weten. Denk inderdaad niet dat je dan zwanger bent. Succes de komende maand, bij mij wordt het morgen spannend. Ik verwacht woensdag mijn NOD, maar ik test een dag vantevoren. Ik weet liever door een test dat ik niet zwanger ben, dan doordat ik ongesteld word.
Duimen!!!

Hoi Wendy,

je hebt wel degelijk op het goede moment sex gehad hoor. het klopt dat je maar één dag een smiley hebt. Hij geeft pas een smiley als er genoeg LH in je urine zit om tot een eisprong te komen. Dat is het teken dat je ei binnen 12-36 uur komt. Die steken in je lies betekenen ook je eisprong.

Wendy, je ovulatietesten zijn GEEN zwangerschapstesten! Dit betekent helemaal niet dat je niet zwanger kan zijn. Dit weet je pas als je ongesteld bent geworden of niet.
Er zijn wel mensen waarbij de ovulatietest positief positief blijft maar lang niet bij allemaal hoor!

Ik hoop dat je weer wat positiever bent , je hebt wel zeker een goede kans op een zwangerschap.

Groetjes Karin

Hoi Wendy,

je hebt wel degelijk op het goede moment sex gehad hoor. het klopt dat je maar één dag een smiley hebt. Hij geeft pas een smiley als er genoeg LH in je urine zit om tot een eisprong te komen. Dat is het teken dat je ei binnen 12-36 uur komt. Die steken in je lies betekenen ook je eisprong.

Wendy, je ovulatietesten zijn GEEN zwangerschapstesten! Dit betekent helemaal niet dat je niet zwanger kan zijn. Dit weet je pas als je ongesteld bent geworden of niet.
Er zijn wel mensen waarbij de ovulatietest positief positief blijft maar lang niet bij allemaal hoor!

Ik hoop dat je weer wat positiever bent , je hebt wel zeker een goede kans op een zwangerschap.

Groetjes Karin

Hoi Wendy,

Groetjes Karin

Hoi Wendy,

Groetjes Karin

hi wendy,

je kunt nu heel goed zwanger zijn hoor. je hebt op d ejuiste momenten sex gehad, zelfs vlak voor de eisprong!! grote kans dus dat het raak is. zoals boven geschreven:je bent maar even echt vruchtbaar. het kan dus heel goed dat je maar een dag een smilie hebt.

ik heb zelf de ovulatie testen van sensitest, hierbij zie je je eisprong aan komen. eerst heb je alleen een teststreep en dan komt er een streepje bij, eerst heel licht, dan donkerder nog donkerer, tot dat hij dezelfde kleur heeft als de teststreep dat is de vruchtbaarste dag (jouw smilie) na die dag heb je geen piek maar en verdwijnt de tweede streep.

Hallo,

Nou gelukkig toch positief dus:) Even afwachten of ik ongesteld word hoop het niet hihi duurt zolang he als je nog 2 weken moet wachten... Bedankt voor de reacties! Groetjes wendy

Hallo,

Nou gelukkig toch positief dus:) Even afwachten of ik ongesteld word hoop het niet hihi duurt zolang he als je nog 2 weken moet wachten... Bedankt voor de reacties! Groetjes wendy

Terug
Bovenaan