Vraagje wat te verwachten bij de HA..

Nou ben vanmorgen naar de ha geweest..
Niks om zenuwachtig van te worden maar oké.
Veel gepraat is er niet eigenlijk...
Ik heb gezegd dat we al (bijna) een jaar bezig zijn. Mijn cyclus onregelmatig is, alleen de ha vond dat wel mee vallen maar goed..Toen zou ze even een boekje percentages erbij pakken hoeveel procent er binnen een jaar zwanger raakt. Nou dat hoefde ik niet te zien dat weet ik zelf ook wel..
Gezien mijn leeftijd 24 had ze zoiets van wacht nog een half jaar. Maar mijn vriend is ouder en daarom gaan we vast beginnen met het sperma onderzoek van mijn vriend. En beiden een soa test. Waarover ik me nogal verbaasde maar ze zei dat dit standaard was. Ach dan maar even in een potje piesen ;)
Die onderzoeken afwachten en dan maken we verdere stappen. Als er wat mis is met het sperma sowieso naar de gyn, en als er niks mis is mag het ook als ik het wil. En dat wil ik..
Dus maandag het zwikje even wegbrengen en met 1 week zouden de uitslagen binnen moeten zijn geloof ik.
Dus dan laat ik wel weer even horen hoe het gaat ;)

In ieder geval bedankt voor jullie reacties!!!

Liefs

Fijn he zo'n potje wegbrengen. Vriend hier had er erg veel moeite mee. HAhahahah dan wordt hun mannelijkheid aangetast he. Maar gewoon je eigen door laten sturen hoor. Vind niet dat leeftijd daar voor uit hoeft te maken. Heel veel succes he

Groetjes Supertje

Jeetje jammer voor je dat je niet bent doorgestuurd...
Ze hadden je wel naar de gyn kunnen sturen ivm je onregelmatige cyclus dus eigenlijk wat ze zei is belachelijk dan toch. Ik ben zelf 23 wordt 24 over een paar maand en mijn gyn zei zelf nog het maakt niet uit hoe oud je bent als je zwanger wilt worden het liefst zo jong mogelijk(niet de jong natuurljk haha) want nu heb je nog niet zoveel druk er achter dat het ivm je leeftijd snel moet gebeuren ivm verminderende vruchtbaarheid. Mijn vriend vond het niet erg om zijn zaad in te leveren gelukkig. Maar toch super spannend voor zo'n uitslag. Ik heb ook op soa's getest bloedonderzoek chlamida was dat. Ik hoop voor je dat je binnen dat half jaar zwanger word en al dat gedoe bij de gyn niet hoeft!
succes ;-)
Hou me ma op de hoogte:D

liefs

@supertje. Die van mij vind het sperma wegbrengen ook niet echt heel erg leuk. Hij zei jij brengt het maar haha ;) Dus maandag even opvangen en wegbregen..En doe dan gelijk ook die soa testen..

@iloontje Ik hoop natuurlijk ook dat het gedoe bij de gyn niet hoeft. Maar zodra de uitslagen binnen zijn en daar wijkt niets af dan sta ik erop om naar de gyn. En dat vond ze ook wel prima.

Nou als ik meer weet plaats ik wel weer een topic..;)

x

Terug
Bovenaan