Ook ik ben ingeleid bij de eerste omdat de ha dacht dat mijn vruchtwater af nam heeft hij me met 40 weken en 11 dagen doorgestuurd naar het ziekenhuis. 's Ochtends hebben ze gelijk mijn vliezen gebroken en me aangesloten aan het infuus ik had toen blijkbaar al 3cm ontsluiting van mezelf?!
Dit was rond half 9 's ochtends.
's Middags rond 16.45 uur kwam de gyn me toucheren en kwam dat de verbluffende ontdekking dat ik nog steeds 3cm ontsluiting had, dus in al die uren met al die weeën was ik helemaal niks opgeschoten!! Dat viel even tegen...Ook had de kleine in het vruchtwater gepoept.
Hebben ze nog even boven mijn bed ruzie gemaakt over het feit dat ze eerst hadden moeten gellen en mijn vliezen niet zo vroeg al hadden mogen breken!! Dat hebben ze verder op de gang uitgevochten en toen kwam de gyn terug met de mededeling dat we naar boven gingen voor een keizersnede. Helemaal flabbergasted ben ik naar de ok vervoerd heb een ruggenprik gehad en is onze zoon geboren!!
Het was niet mijn meest ideale plaatje en was eigenlijk best teleurgesteld. Heb onze zoon pas op de kraamafdeling voor het eerst gezien...
Deze keer wordt het een geplande keizersnede omdat ik niet nog een keer de teleurstelling wil hebben. Wel is er de afspraak gemaakt dat als het eventueel mogelijk is ik deze keer de kleine op de ok goed te zien krijg.
Hoop je niet teveel te hebben afgeschrokken, want er zullen vast ook suc6 verhalen zijn zoals die van judith
.
Heel erg veel suc6 in ieder geval.