Vraagje zwangerschap test

A

Anoniem

Guest
Hai Hai,

Ik heb eergisteren een test gedaan, van DA waarvan 1 streep donker werd, beetje rood/roos  achtig en andere heel erg wit licht streepje was..

Heb ik nu kans op zwangerschap..?

Ik ga ook wel voor zekerheid naar dokter maar vroeg me even af..

liefs

Hoi ro1223,

Lastig he, als het niet twee duidelijke strepen zijn. Ik ken het! Maar hoe licht hij ook is, een streep is een streep! Dus.....VAN HARTE GEFELICITEERD je bent zwanger!!!!

Groetjes, mama 1977.

Hey hey..!!

Pff echt he..!!

Word echt moe van die dingen..!!

ECHT..????

WAUW mag ik even gillen hahaha

liefs...!!

ps betekent dus dat ik blij ben hahah

Ja sorry nog 2 kleine vraagjes...!!

ik had gevoel alsof de ene streep langer dan ander is, maakt dat wat uit..?

Ja sorry als je naar kijkt is het allemaal zo vaag weet je wel ook dat die streep zo licht leek weet je wel witachtig...

maakt niks uit..?

Ik wil je niet teleurstellen of iets... Normaal gesproken zou ik ook zeggen streep is een streep. Alleen heb ik het zelf ook meegemaakt dat het dus neit zo was. Ik feliciteer je dus heel voorzichtig en raad je ook aan even naar de huisarts te gaan voor de zekerheid.

Hoi,
Ik heb geen ervaring met de testen van de DA maar wel van het Kruitvat, Clearblue en predictor. Maar er wordt altijd gezegd: Een streep is een streep. Hoe licht ook. Als het goed is was er VOOR het testen absoluut geen streep te zien. hoe langer je naar de test kijkt hoe meer je gaat twijfelen he? Bij een hele lichte streep ben je waarschijnlijk nog maar net zwanger en maak je nog maar weinig hcg aan. Hoe langer je zwanger bent hoe meer hcg je aanmaakt. Dus als je blijft twijfelen zou ik morgen nog een test doen. Dan moet de teststreep duidelijker zijn.
Een korte streep heb ik nog nooit van gehoord.
Succes.

Hey hey,

Bedankt voor reacties..

Ik begrijp het goed ja..

ALS ik zwanger ben dan zou ik nu ook nog maar iets van paar weken zijn ofzo echt niet lang..

Ik ga morgen even voor zekerheid naar dokter, ja voor mij gevoel leek ene streep korter dan ander hahaha...
Maar ik keek ook lang, ik dacht zie ik nu echt een streep..?
Nee ik hoop op streep hahaha zo erg aan je zelf twijfelen weet ej wel..

Bedankt voor de reacties ;-)

Trouwens nog even, klopt voor het testen was absoluut geen streep te zien, want ik had me ook eerst echt te vroeg getest echt precies 2 weken later ofzo en bloed enso bij dokter alles niks te vinden en toen heb ik echt even goed tijdje gewacht en nu dit, en was echt wel een streep heb iemand anders ook laten kijken alleen meer wit vonden wij om zo even te zeggen... die andere was erg donker

Terug
Bovenaan