Vraagje zwangerschap test

Thx Thirz..!

Ja ik ben erg benieuwd heb om 14 uur een afspraak bij dokter, me ochtendurine zit al in een potje in koelkast hahahahah..

Dus ja ik hoop dat ik het mag zijn, toch word ik nu echt beetje ja zenuwachtig hahah...

liefs

quote: JacqieSenna reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-02-2009 12:01:02'));

Spannend vanmiddag!!
Ik ben benieuwd!!

Lief van je dat je zo mee leeft..!!

Ik ook..!!

Ik ga zo weg pff ik zou wel teleurgesteld zijn als het dan niet zo is bij dokter om eerlijk te zijn maarre oke dan moet niet zo zijn en dan is het jammer

quote: mama 1977 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-02-2009 15:26:53'));

EN????????

Weet je al iets????

hey schatte..!!

Nou ik kwam bij dokter kon daar ok test doen maar was 13 euro..!! Zelfde systeem en toen ik dat zei tegen dokter zei ie ja dan ben je zwanger en dan had ie oko wel met vingers kunnen checken in baarmoeder was nu dan te vroeg stadium,   ja toen dacht ik koop wel bij etos van predictor en daar bleek test maar 1 streepje..!!!!

Dus ja dan maar vanuit gaan dat ik niet ben..?????

pff ik weet ff niet meer

Hey hey,

Dus je bent naar de dokter geweest?
En heeft ie nou wel of geen test gedaan?

Maar je hebt dus zelf ook een test gedaan?
En die was  negatief?

Ik begrijp je verhaal niet helemaal sorry

Groetjes!

quote: JacqieSenna reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-02-2009 16:19:06'));

Hey hey,

Dus je bent naar de dokter geweest?
En heeft ie nou wel of geen test gedaan?

Maar je hebt dus zelf ook een test gedaan?
En die was  negatief?

Ik begrijp je verhaal niet helemaal sorry

Groetjes!

Is niet erg schat..!!

Ik begrijp zelf niet eens meer..

ja ik was naar dokter Geen test gedaan daar, moest dan 13 euro contact betalen en had dat niet bij me dus ik dacht, ik ga zelf wel bij etos halen toen heb ik die van peditcor gehaald en die was negatief.. 1 streep en als ik in licht hou dan zie je echt heeeeeeeeeeeel erg licht een roze streep maar echt erg licht..

Dus ja dan ben ik het niet dan denk ik he..???

Word zo moe van gewoon

Hoi,

Wat je even kunt doen is een gevoelige test kopen, bijv. die van de kruidvat, 2 voorr 5 euro. Zijn veel gevoeliger dan die van predictor.

Gr. Rimke

Terug
Bovenaan