Vraagje

Hallo allemaal,
Ben een tijdje weg geweest maar daar ben ik weer.
We zijn nu 10 mnd bezig en helaas nog steeds niets, morgen is mijn NOD maar ik denk dat het mijn WOD wordt.Rugpijn, buikpijn alsof mijn eierstokken eruit klappen....dus ik maak maar geen illusies meer.
Heeft iemand ervaring met een vruchtbaartest?? Hoe dit gaat e.d.Mijn man en ik gaan nu een beetje twijfelen of we wel vruchtbaar zijn.Ik ben 30 en hij is 34 jaar dus de leefdtijd hebben we ook geloof ik niet mee.
Ik hoor graag wat jullie ervaringen zijn.

Groetjes Mari

Hoi Mari,

Ik hoop dat je het mis hebt en dat het toch een echte NOD wordt !!

Maar misschien is het herkenbaarder voor jou om op het andere forum te schrijven dat sinds afgelopen maandag in de lucht is? Het heet "Als zwanger worden langer duurt" en staat onderaan de maandforums. Dus in plaats van naar dit forum gaan helemaal naar beneden scrollen en dan kom je het tegen.

Succes !

Liefs,
Luna

Hoi hoi,

Ik vind tien maanden niet echt lang hoo en volgens mij is het andere forum meer voor als je al een jaar of 1,5 bezig bent en al het begin van de medische molen hebt gehad. Bij ons heeft het 12,5 maand geduurd en ik en mijn man zijn beide 30 jr. Het kan dus wel hoor!!! Ik zou gewoon nog even proberen en als het niet lukt contact opnemen met de huisarts.

Ik hoop ook dat het j NOD wordt, ik had ook menstruatie klachten maar werd niet ongi.. Succes ermee,

Liefs Sas

Hoi Mari,

10 maanden is nog niet te lang hoor. De meeste stellen worden binnen een jaar zwanger, en hoe ouder je bent hoe langer het kan duren: dat betekent nog niet dat je niet vruchtbaar bent. (En jullie leeftijd is ook nog heel netjes hoor.)
Ik geloof niet dat er vruchtbaarheidstests zijn die je thuis kunt doen, maar vanaf een jaar 'klussen' kun je wel naar de huisarts die een onderzoek kan doen (of je evt doorsturen).

Ik heb nog een beetje een simpele vraag: waar staan de volgende afkortingen voor: NOD en WOD?

Ah, bedankt voor de afk.

Wij zijn in de gelukkige omstandigheid dat ik inmiddels 20 weken zwanger ben. Maar we hebben er 19 maanden over gedaan (incl. ovulatietesten, temp.curve en alle ellende). We waren net bij de huisarts geweest met een doorverwijzing voor de gyn (en het dus een beetje opgegeven dat het spontaan zou lukken), toen ik dus spontaan zwanger werd.

Groetjes, Dora

Ow, bedoel je met een vruchtbaarheidstest een ovulatietest of lh-test (om de eisprong te bepalen)? Daar heb ik wel ervaring mee, ben er niet echt wild enthousiast van. Een paar berichtjes terug werd daar ook een vraag over gesteld, anders moet je daarvoor even een stukje terugbladeren.

HoiHoi,
Niet om je onnodig blij te maken, maar die buikkrampen had ik ook rond mijn NOD en ik ben nu 9 weken zwanger. Dat zijn al vroege ervaringen van bandenpijn in mijn geval. Nu wil ik je geen valse hoop geven, maar je hoeft niet meteen bij de pakken neer te gaan zitten, omdat je buikkramp hebt. Blijf positief!!!!!!!

Terug
Bovenaan