Niet zo negatief hoor, je denkt gelijk het ergste. Allereerst is 10 maanden echt nog niet lang, sterker nog dat is volkomen normaal. Het is niet voor niets dat je pas een verwijzing krijgt voor de gyn als je al een jaar bezig bent. En, jullie zijn nog piepjong hoor, ik ben 39 en zwanger van mijn tweede, mijn eerste kreeg ik op mijn 36-e. Laat je niets aanpraten over leeftijd hoor, de gemiddelde leeftijd dat vrouwen in Nederland hun eerste kind krijgen is 29.
Voor dat je al die vreselijke testen bij de gyn. ondergaat is er nog veel dat jullie misschien nog niet geprobeerd hebben. Bijv. temperaturen (zal de gyn. ook willen zien), ovulatietesten, veranderen van eetgewoonten. Wist je bijvoorbeeld dat koffie heel slecht is voor je vruchtbaarheid? Ook alcohol en sigaretten zijn uit den boze. Verder zijn er verschillende vitaminen die je juist extra zou kunnen nemen, zoals B6, vitamine E en magnesium. Nou ga eens op onderzoek, je kan op internet al heel veel informatie vinden.
Heel veel succes toegewenst.
Voor dat je al die vreselijke testen bij de gyn. ondergaat is er nog veel dat jullie misschien nog niet geprobeerd hebben. Bijv. temperaturen (zal de gyn. ook willen zien), ovulatietesten, veranderen van eetgewoonten. Wist je bijvoorbeeld dat koffie heel slecht is voor je vruchtbaarheid? Ook alcohol en sigaretten zijn uit den boze. Verder zijn er verschillende vitaminen die je juist extra zou kunnen nemen, zoals B6, vitamine E en magnesium. Nou ga eens op onderzoek, je kan op internet al heel veel informatie vinden.
Heel veel succes toegewenst.