<p>hallo allemaal, </p><p>Ons zoontje is nu 10 weken oud en slaapt als eenmaal slaapt best wel goed. </p><p>Om 6 uur krijgt hij een voeding en slaapt hij steenvast en moeten we hem wakker maken voor zijn laatste voeding van 23:00. Voorheen sliep hij in 1 teug door tot half 6!! Ik dacht we zijn de goede weg op, dit begint ergens op te lijken.. maar de laatste tijd wordt hij stipt om 4 uur wakker. En konden we eigenlijk altijd een speentje in doen en sliep hij verder, geen probleem. </p><p>Allereerst vind ik het bizar dat hij altijd wakker wordt rond 4 uur en niks nodig lijkt te hebben behalve een speentje en een aai over zijn bol, maar tegenwoordig wil hij echt niet meer inslaap komen.. en lijkt niks te helpen. Ook eerder de fles geven lijkt ook niet de oplossing want dan blijft hij jammeren en huilen tot het volgende moment half 6. Terwijl hij toch overdag ruim 4,5 uur tussen de voedingen door kan. </p><p>Ik vraag me echt af wat er aan de hand is.. en wat hij op dit moment van ons nodig heeft.. want het begint flink slopend te worden.. en hopen niet dat dit een ding wordt?</p><p>Ben benieuwd of 1 van jullie hier ervaringen mee heeft? </p><p> </p>