VRAAGJE...

A

Anoniem

Guest
Ha meiden

Ik verwachtte deze week ongesteld te worden, gisteren zag ik al een heeeeeeeeeeel klein beetje bloed in verder schoon slijm. (sorry voor de details!)

Sinds ik gestopt ben met de pil (nov 2004) heb ik dat iedere keer, een aantal dagen voordat het echt losbarst vind ik al wat roods in het slijm. Nu komt mijn vraag:

Welke dag reken je dan als eerste dag van je menstruatie???

Ik hoop dat jullie weten hoe dat zit, ben er wel benieuwd naar. Misschien moet ik het toch maar eens gaan proberen met die thermometer.... misschien dat ik er dan achter kom wanneer en of ik een eisprong heb. Maar het lijkt me zo'n gedoe dat temperaturen en het lijkt me dat je er dan nog meer mee bezig bent! Maar goed, ik kijk wel wat ik doe.

Ik vraag me aan de ene kant ook wel af of het zin heeft dat temperaturen. Mijn man is iedere week een dag of   4 / 5 in het buitenland wegens zijn werk... dus stel dat ik aan mijn temp zie dat er een ei is en hij is niet thuis! Lijkt me erg frusterend, of ik moet even bij de buurman aanbellen natuurlijk.  Maar dat werkt niet natuurlijk. (ik moet er trouwens niet aan denken!!!)

Trouwens knap vervelend dat ik nu toch weer ongi aan het worden ben!
Als het tenminste doorzet natuurlijk, maar dat verwacht ik wel. Gisteren eventjes bij mijn mannetje uit zitten huilen. (lucht soms best op) Ik zag het even niet meer zitten... overal om me heen worden kinderen geboren. Telkens weer op pad om ergens een nieuwe uk te gaan bewonderen. Erg leuk hoor kraamvisites, maar als je dan weer thuis komt... En de opmerkingen van 'buitenstaanders' zijn natuurlijk ook niet van de lucht, sommige mensen zijn echt sukkels!!!!

Meisjes, ik ben mijn spreekwoordelijke ei weer eventjes kwijt. Wel lekker dat  je hier alles even van je af kan schrijven.

Ik heb geen tijd om op iedereen te reageren, dus bij deze:

Alle zwangeren: Van harte gefeliciteerd!!!

en iedereen die nog aan het wachten is of aan het 'oefenen': succes met alles!!!

Liefs Bloempje

Jeetje bloempje, het lijkt wel of ik mijn eigen verhaal zit te lezen!!!!!!!!!!!!!!! (alleen is mijn man gewoon altijd thuis)  Beetje bizar wel hoor. Maar goed, ik heb gisteren wel besloten om te gaan temperaturen. Ben dus een beetje gaan rondneuzen en weet ondertussen, dat je moet rekenen vanaf de dag dat het echt doorbreekt. Ik heb ook steeds twee dagen met een klein beetje bloed. (zelfs zo weinig dat er nog, ahum, geklust kan worden) Daarom was ik dus gaan zoeken. Ik denk inderdaad dat je dan wel nog meer ermee bezig bent. Maar ja, als jij ook net als ik geen idee hebt wanneer je eisprong is.......na 8 rondes (7 in mijn geval) wil je toch wat beter mikken haha.

Hee, misschien kunnen we elkaar wat vaker treffen,, en ook eens kijken of we verder ook op elkaar lijken. Ik had hiervoor veel contact met Sam, maar sinds ze zwanger is heb ik niets meer van haar gehoord...............

Ik hoor het wel he???
Liefs Annet

hoi meiden

hier ook een treurig trutje. zaterdag is mijn nod, maar vanmorgen ook een bloedje bij het afdrogen. ik hoop nog op een innestelingsbloeding, omdat zat of zon pas mijn nod is. maar het zal wel niet. ik ga niet temperaturen, want ik voel mijn ei altijd heel goed. we konden hem deze maand echt niet gemist hebben.....! toch weer een duiveltje!!!

ik ben steeds zooooo moe en af en toe wat misselijk, dus ik hoopte alleen maar meer. helaas meiden....zie jullie waarschijnlijk in de volgende ronde. ik duim keihard voor jullie

liefs janine

Kl*te is dat he???? En dan al helemaal asl hij te vroeg is zoals bij jou. Hoewel...........beter te vroeg dan tye laat. Dan weet je het maar. Ik heb vandaag een beetje een "mijn nicht is wel zwanger" dipje. Maar goed, we blijven proberen toch??

Er zijn tenslotte erge "klussen" hahaha

Liefs en toch nog even succes
Annet

ja niks aan te doen, ik had toch al niet zo'n zwanger gevoel. haha, maar we gaan vrolijk de derde ronde in!!! het scheelt dat ik nog vakantie heb, dan gaat de tijd lekker snel, en is het zo weer klustijd!!!!!

haha, jullie ook veel succes in de volgende ronde

liefs janine

Hoi meiden!

Dank jullie wel voor de reacties hoor. Doet me goed dat er mensen zijn die me echt 'begrijpen'...

't Lijkt erop dat mijn ongesteldheid toch door gaat zetten. Op naar de volgende ronde dus.

Jullie ook succes ermee!!

Liefs Bloempje

quote: wondernetje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-08-2005 17:15:24'));

Hee, misschien kunnen we elkaar wat vaker treffen,, en ook eens kijken of we verder ook op elkaar lijken. Ik had hiervoor veel contact met Sam, maar sinds ze zwanger is heb ik niets meer van haar gehoord...............

Ik hoor het wel he???
Liefs Annet

Hoi Annet 'wondernetje'

Noem je je wondernetje omdat je zo graag een wondertje wilt? Grappige naam hoor. Ik hoop dat we beiden snel een wonder kunnen verwachten. Want het blijft toch een wonder hoor, zwanger raken en een kindje op de wereld zetten!!

Wordt het voor jullie ook het 1e kindje als het allemaal gaat lukken? Ik hoop dat ons geduld niet zo heel erg lang meer op de proef wordt gesteld!

Het lijkt me leuk om je wat vaker te 'spreken'  hier, maar ik ben hier niet zo heel erg veel hoor. Ik ben niet zo'n type dat bij ieder krampje of steekje hier een vraag neerknalt... Maar ik zal proberen om je een beetje te volgen op het forum.

Dit wordt nu mijn 10e cyclus na het stoppen met de pil. Bij mij duurt een cyclus ongeveer 27 of 28 dagen. Daar ben ik dan wel weer blij mee, dat die cyclussen niet zo lang duren... je leest hier ook weleens verhalen van meiden waar het dik 40 dagen is!

Nou dit is een beetje mijn verhaal.

Ik spreek je wel weer... groetjes van Bloempje

Hai Bloempje

Ik noem mezelf wondernetje omdat mijn meisjesnaam van Wonderen is. Dus
wonder(en)(an)netje Snappie??

Voor mij wordt het ook de eerste baby. We zitten nu in de 8e ronde, en helaas ben ik ook zo iemand met een lange cyclus. Tenminste.....mijn cyclus duurt 35 dagen. Vind het zelf errug lang hoor.

Ik ben hier wel heel vaak te vinden, maar dat is eigenlijk ook omdat ik bij mij in de omgeving niemand heb om hierover te praten. Wel mijn man en mijn ouders, maar dat is toch anders. En gaandeweg heb ik best veel geleerd hoor. Wij gaan nu iets meer voorbereid aan de slag.

Natuurlijk verwacht ik niet dat je hier iedere dag bent, maar ik vind het gewoon leuk om iemand te hebben die ik ietsje beter ken. Kijk, bij die anderen is alles ook leuk hoor, maar het blijft toch wat onpersoonlijk. Als je iemand hebt waarmee je vaker   kletst, dan wordt het ietsje persoonlijker, en kan je makkelijker meeleven. Zonder dat je steeds de namen vergeet enzo......

Mijn oude maatje heeft gelukkig vandaag weer iets laten horen, dus ik weet nu wel dat alles oke is. Haar comp was stuk....... Maar goed, die is zwanger dus heb ik echt een nieuwe nodig

Ik lees je gauw weer,
Veel liefs Annet

Terug
Bovenaan