VRAAGJE...

hallo mag ik ook jullie "maatje" zijn??

liefs janine

Hoi hoi

Van mij wel hoor!!!
Volgens mij ben jij op dit moment ook op het forum dus kunnen we gelijk beginnen hahaha.
Wat is jouw verhaal.................(erg dr Phil he?)

Liefs Annet

haha leuk!!!

nou, ik ben janine, 27 jaar en zit in ronde 2, waarschijnlijk volgende week ronde 3, van ons eerste kindje. ik ben hier wel vaak te vinden, mijn vriend vind het allemaal erg leuk, maar zeurt dat ik er de hele dag over klets en word er vervelend van!!! haha, heeft hij ook wel gelijk in.

ik heb zaterdag mijn NOD, maar had vanmorgen iets bloedverlies, dus het zal wel niet goed zitten. in mijn vrije tijd rij ik paard. zaterdag heb ik een wedstrijd, en als ik dan daadwerkelijk ongi ben, ga ik ervoor en ga dan voor het eerst voor de snelste tijd. als ik niet ongi ben, neem ik het zekere voor het onzekere, en geniet ik van een rustige rit door de natuur. en als ik me er niet lekker bij voel, trek ik me terug.

verder heb ik een heleboel beesten, een hond, 3 katten, 3 konijnen, 2 ratten en wat kippen en vissen. gezellige boel dus hier. verder hou ik van lezen, op dit forum rondhangen, tekenen, winkelen en lekker luieren. ik werk 4 dagen in de week op een paardenstal.

nou, dat was het zo ongeveer.

liefs janine

Nou ik ook maar dan???

Ik ben 21 bijna 22 (gelijk met nod op 18 sept). Ik werk bij mijn vader in zijn klussenbedrijf. Dit is eigenlijk een beetje uit nood geboren omdat ik geen baan had en gaat best goed. Ik weet nog niet zo goed wat ik van mijn leven verwacht. Weet eigenlijk alleen dat ik heel graag moeder wil worden!!!!!!!

Ik ben as 20 augustus een jaar getrouwd met de liefste man die ik ken. We gaan dan ook lekker een weekend uitgebried met z'n tweetjes weg. Onze ouders komen ook een paar uur, maar verder is die bruidssuite (compleet met ontbijt op bed) helemaal voor ons alleen.

Ik heb thuis twee katten die ook eigenlijk al een beetje onze kindjes zijn, maar jij met al die beesten zal dat wel begrijpen he???
Ik zit trouwens in ronde 8. Vind het allemaal maar erg lang duren. Helaas ben ik niet gezegend met geduld. Dat heb ik dus NIET.

Ook ik ben regelmatig op het forum te vinden. Ben ook heel blij dat het weer goed werkt. Mijn man leeft heel erg met me mee, maar ik kan natuurlijjk toch makkelijker praten met vrouwen die hetzelfde meemaken. Ook heb ik heel veel steun aan mijn ouders, die zelf 8 jaar over mij deden. Ze duiimen iedere maand met ons mee in de hoop dat ons dat bespaard blijft.

Hun voorgeschiedenis maakt wel dat ik wat nerveus word nu, ik hoop dat bij ons wel alles goed is, maar denk dat mijn man anders volgende maand naar de huisarts gaat. Hoop nu heel erg dat het deze maand lukt, zodat hij niet hoeft want hij vindt het doodeng. Zou dus ook een leuk verjaardagscadeautje zijn..................

Nou, even genoeg zo.
Veel liefs Annet

Terug
Bovenaan