Vraagje

A

Anoniem

Guest
Ik lees geregeld met jullie mee, maar heb nu zelf een vraagje.

Ik heb sinds vorige week dinsdag (21e dag cyclus) last van menstruatiepijn. Sinds zaterdag heb ik af en toe last van waterige afscheiding (sorry ). Gisteren m'n NOD, maar nog steeds geen RD. Wel erg last van zere borsten en bij vlagen misselijk.
Wat denken jullie? Herkent iemand dit?

hoi

Ik zou morgen of een paar dagen verder gewoon een test doen dan weet je waar je aan toe bent.heel veel suuces en wel laten weten he mijn nod is donderdag groetjes wendy

Ik ga denk ik morgen (als er hopelijk nog niks is gearriveerd) een test doen. Vind het zo spannend. Ook voor jou spannend. Hou je ons ook op de hoogte?

hoi

ja natuurlijk houd ik je op de hoogte,ben nu wel aan het twijfelen ik had sterk het vermoeden dat ik zwanger ben maar heb vandaag een beetje buikpijn,maar ja kan ook van de darmen zijn wachten af he groetjes wedny

hey meiden ik herken het..had zondag nod, en nog geen duivels!! ook geen ongi klachten..ook een hoop afscheiding erg waterig..
succes , we houden elkaar op de hoogte xxx irem

Hoi Irem, heb je inmiddels al getest of nog niet? Ik durf nog steeds niet zo goed. Ben zo bang om teleurgesteld te worden.

hey nana, nee ik herken je gedachten, heb maandag getest... negatief!!
hoop dat ik te snel was,en probeer me te beheersen en denk dat ik donderdag opnieuw test(als de duivels er dan nog niet zijn) spannend heh meid!!
ik hoop zo voor allemaal dat t raak is!!
liefs en duim voor ons!! xxx

He Wendy en Irem, hoe gaat het bij jullie?
Hier nog steeds niets te bekennen. Was wel misselijk vanochtend. Maar durf nog steeds niet te testen. Misschien vanavond.... Liefs, Nana.

Terug
Bovenaan