Vraagje

hey nana!!

ja we zitten nog steeds in het zelfde schuitje.. ik ben ook nog steeds ni ongi...ga me wel steeds vreemder voelen, maar kan ook van de zeuwen zijn hahahaha
heb darnet twee testen gehaald , maar durf niet goed hahahaha stom heh, weet ook niet of het idd beter is et ochtend urine?? maar vraag me af of ik kan wachten tot morgen, en ik denk jij ook niet?? hahahhaa
ik hoop het zo voor ons allemaal. zag net weer dat er een aantal zwanger zijn..gefeliciteerd, en hoop dat wij snel mogen volgen met t goede nieuws meid!!! toytoy ik duim voor ons beide!!
kus irem

hoi

Ik ben benieuwd morgen als vrijdag de rd er nog niet zijn ga ik zaterdag ochtend testen,had wel weer wat buikpijn   vandaag dus ik weet het ook niet meer mijn borsten doen nog wel zeer of jeuken en mijn buik jeukt ook af en toe,ach ja we zien het wel en idereen succes groetjes wendy

Ik heb gisterenavond een test gedaan en ik kan het nog steeds niet geloven, maar ben ZWANGER!!!!
Ik hoop zo  voor jullie dat het bij jullie ook zo is.
Liefs, Nana

Gefeliciteerd!!!!!

Dit is geweldig nieuws!
Ik zou zeggen geniet er lekker van !!

Groetjes Noelie

quote: Nana71 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-03-2007 10:46:54'));

Ik lees geregeld met jullie mee, maar heb nu zelf een vraagje.

Ik heb sinds vorige week dinsdag (21e dag cyclus) last van menstruatiepijn. Sinds zaterdag heb ik af en toe last van waterige afscheiding (sorry ). Gisteren m'n NOD, maar nog steeds geen RD. Wel erg last van zere borsten en bij vlagen misselijk.
Wat denken jullie? Herkent iemand dit?

hoi nana71

Ik ben ook zwanger heb vanochtend getest,gefeliciteerde he leuk man zijn we rond de zelfde tijd uitgr.dat het maar een goei zw mag worden gr wendy

Wendy, wat super zeg. Gefeliciteerd!!! Ik heb vanavond nog een keertje getest omdat ik het bijna niet kon geloven en weer positief. Vind het echt zo spannend allemaal. Wanneer ben je uitgerekend? En voor alle andere meiden, ik hoop dat jullie ook heel snel een positieve test zullen hebben!!!! Liefs, Nana

heee nana gefeliciteerd geniet er van met ze tween.

groetjes iris 32j 11de 2de

Dankjewel Iris, ben echt heel blij!!! Hopelijk is het voor jou ook snel zo ver.

Irem, hoe gaat het met jou?

Terug
Bovenaan