vraagje

quote: Daphne1987 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-06-2007 13:58:57'));

hoi meiden,

ik had 19 mei me 1e nod dag en ik moet nu weer 13 juli me nod dag krijgen ik was ook gewoon 14 juni ongesteld geworden na een cyclus van 26 dagen maar nu viel me ineens op dat me buik een stuk voller was ik zit nou echt zo van ben ik wel of niet zwanger? ik wil er graag een foto bij doen maar dat lukt niet hij staat binnen 5 min op www.freewebs.com/djengo willen jullie even naar me buik kijken tnx groetjes daphne

Nu ik je berichtje terug lees: bedoel je dat je dan na je menstruatie van 14 juni zwanger denkt zijn te geworden?

ik ben al een jaar gestopt met de pil en ik vraag me af of me ongesteld heid dan niet door een eventuele zwangerschap heen zou zijn gegaan  ik was 19 mei ongesteld daarna 26 dagen later 14 juni en nu moet ik het ongeveer 13 juli worden ik vraag me af of het er niet doorheen zijn gegaan groetjes daphne

Ja, ik snap het!
Ik denk dat je dan al lang positief had moeten testen. Dus ga er maar niet van uit.
Wel frustrerend dat het al zo lang duurt.
Hoop dat het gauw raak is succes!

ja alleen ik heb nog niet getest de laatst keer was 14 juni toen ik de eerste keer ongesteld was maar ik had vandaag wel van dat draderige slijm dan ben ik toch vruchtbaar? groetjes daphne

ja alleen ik heb nog niet getest de laatst keer was 14 juni toen ik de eerste keer ongesteld was maar ik had vandaag wel van dat draderige slijm dan ben ik toch vruchtbaar? groetjes daphne

Je zou vruchtbaar kunnen zijn, maar het kan ook net niet zo zijn. Het zegt niet altijd wat helaas.

Terug
Bovenaan