vraagje

A

Anoniem

Guest
hoi meiden
ik heb de 29e me ei gevoeld en moet dus 13 juli ongesteld worden maar nou heb ik sinds  4 dagen na me ei het begon op 17 juli steeds heel erg trekkend gevoel rechts van me buik beetje bovenaan en ik heb daar s avonds vaak last van nu nog steeds wat kan dat zijn
groetjes daphne

het kan zijn dat je zwanger bent en dat je het innestelen voelt
ik wil je natuurlijk geen hoop geven maar ik zelf had hier ook last van

liefs petra

okeej het doet geen zeer maar het is een rotgevoel ik druk dat steeds erop en dan zakt het een beetje maar als ik op bepaalde manieren ligt dan trekt het ineens
groetjes daphne

Hallo,

Als je eitje bevrucht is, is ie 3 dagen na de eisprong  ongeveer bij  de baarmoeder, waar ie zich gaat nestelen. Dit kan duren tot 12 dagen na je eisprong. Het gebeurt dan nog wel heel vaak dat ie zich niet goed nesteld, dan ga je gewoon ongi worden. Maar dit hoeft natuurlijk niet zo te zijn!! Ik duim voor je.

Liefs Yvonne

Oh ja dat kan je baarmoeder zijn dat gevoel! Dan rekt ie op.

hoiiii
jaah ik had het maandag diej vier dagen erna het ergst het duurde toen de hele avond en jaah daarna scheuten dus jaah ik weet het niej tnxxx
groetjesss daphne

Ik had het deze ronde ook het ergst de 4e t/m 6e dag ongeveer. Ik weet nog niet of het raak is, want ik heb maandag mijn NOD. Spannend is dit he?

Liefs Yvonne

jaah haha erg he ik moet het vrijdag worden maar wat bedoelde je met dat kan je baarmoeder zijn is dat altijd als je ongesteld moet worden of niej
groetjes daphne

Terug
Bovenaan