vraagje

Als je eitje niet goed nesteld wordt je gewoon ongi. Dit gebeurt echt heel vaak dan is het eigenlijk een hele vroege miskraam. De meesten merken het niet eens, maar het verklaart wel heel vaak de bekende "kwaaltjes". Dit is heel vervelend maar je kunt er niks van zeggen. Ik heb het al een paar keer gehad. Toevallig de vorige ronde niet, maar nu weer wel. Spannend he? Dus jij hebt je NOD vrijdag?

Liefs Yvonne

jaah mijn nod is vrijdag en ik heb hier nog niet eerder last van gehad
groetjes daphne

Oei spannend zeg! Heb jij het ook zo warm steeds? Heb je nu nog steekjes?

neej ik heb het niej steeds warm en geen steekjes wel al een week een ongesteldgevoel
groetjes daphne

Iedereen voelt en beleeft het ook anders. Kun je jammer genoeg niks van zeggen. Ik zal voor je duimen dat je ongi weg blijft!

Liefs Yvonne

ik heb ook last van klinkt misschien raar maar als ik ga zitten of staan jaah steeds luchtbelletjes lijken het wel daar beneden
groetjes daphne

Ik heb ook al vanaf mijn 19e dag hele erge krampen. Lijkt een beetje op ongesteldheidsbuikpijn. Ik heb het nog niet zo erg gehad. Ook ik heb a.s. vrijdag mijn NOD dag en zit vol hoop te wachten.
Ik kan je verder geen antwoord geven op je vraag wat het zou kunnen zijn, want ik heb zelf ook geen idee. Heb jij het ook steeds zo warm?? Ik loop al een paar dagen met een gloeiend gezicht rond. Verder heb ik voor het eerst deze maand geen last van m'n   borsten.
Ik voor ons.

Terug
Bovenaan