Vraagje!

Hey Petra,

Het geduldig afwachten is me niet gelukt hoor. Ik heb vandaag toch maar een test gedaan. Helaas negatief. De kans is dus aanwezig dat de RD's toch nog gaan komen. De vraag is alleen wanneer, want tot op heden nog steeds niet het gevoel dat ze komen.

Intussen heb ik wel last van nog meer kwaaltjes gekregen, zoals steken in mijn onderrug, gigantische jeuk op mijn buik/borsten en heel veel naar het toilet moeten om te plassen.

De komende week gaan we dus nog maar afwachten of de duiveltjes nog komen en anders het weekend erop weer een test in de hoop dat die dan wel positief is.

Hoe is het met het verwijderen van het spiraaltje gegaan? Nog last van gehad?

Nee helaas :(, ze konden de touwtjes niet vinden en moet komende woensdag naar de gyn. Hopelijk kunnen ze er dan wel bij, zodat hij er dan uit kan...

Wat jammer dat de test negatief was..... Hoe lang ben je nu overtijd?

Groetjes Petra

Als ik uitga van een cyclus van 28 dagen (het gemiddelde) ben ik 2 dagen over tijd. Het zou dus kunnen dat mijn cyclus langer is en dat ik dus te vroeg ben geweest met testen. Daarom hebben we ook afgesproken als de duivels er volgend weekend nog niet zijn dat we dan weer gaan testen. De kans is dan groter dat ik daadwerkelijk over tijd ben.

Het is nu dus afwachten of de duivels er nog komen of niet. Het blijft spannend!! Als ze niet komen dan gooi ik de ovulatietester in de strijd. We hadden afgesproken dit het eerste half jaar niet te doen maar we worden allebei ongeduldig. Wellicht dat de ovulatietest in ieder geval laat weten wanneer we aan het klussen moeten en geeft dat ook het gewenste resultaat.

Wel vervelend dat de touwtjes niet te vinden waren. Ik hoop voor je dat de gyn ze wel kan vinden en dat jullie snel aan het klussen kunnen!

Helaas, deze ronde nog geen zwangerschap. Zojuist zijn de duiveltjes gearriveerd. Op naar de 2e ronde: Nieuwe ronde, nieuwe kansen. Dit keer hebben we een ovulatietest in de aanslag dus misschien wat meer succes.

Het zou leuk zijn, want dan ben ik in oktober uitgerekend. Mijn vriend en ik zijn allebei 24 oktober jarig, dat zou natuurlijk een heel mooi kado zijn.

We gaan er weer voor en zien dan begin februari wel of het gewenste resultaat is behaald.

We hopen er uiteraard wel op!

Hoi Petra,

Ik ga ook voor een volgende kindje,heb ook een zoontje.
Ik wens je veel succes en volgens mij ben je gewoon idd
meteen vruchtbaar hoor....

veel klusplezier zullen we maar zeggen he...

groetjes nice xxx

Hallo Dames,

Vinden jullie dat wachten op je ei ook al zo lang duren?
Volgens de berekeningen krijg ik mijn ei volgende week zaterdag. Laat mijn ventje nu net die zaterdag afgesproken hebben om te stappen met een oud-collega
Maar ja, die jongen gaat naar Afganistan dus kan ik het me wel voorstellen...

Dat wordt dus vrijdag klussen, zaterdagochtend en zondagavond. En dan is het weer wachten op de NOD.

Hoe is het bij jullie?

Hoi dames,

Wat is het alweer lang geleden zeg dat we hier een berichtje hebben achter gelaten.
Ik wilde jullie het goede nieuws vertellen. Ondanks dat mijn ventje is gaan stappen, is het toch gelukt deze ronde.

Ik heb net getest en ontzettend positief. Ik kan het nog niet geloven!!
Hoe is het met jullie zwangerschapspoging?

Terug
Bovenaan