Vraagje!!!

Dat je het geduld heb om tot zaterdag te wachten als woensdag je nod is... die van mij is overmorgen en dat gooi ik er gelijk een test tegen aan (als ik het morgen al niet doe........)
Maar mijn beste vriendin weet het ook, en die leeft ook echt iedere maand met me mee.

Liefs Phoebe

Ik wil het eigenlijk op mijn gemak doen, samen met mijn man.
Op zaterdag kun je samen opstaan, ik doe het altijd met ochtendurine........
Verder heb ik gemerkt met mijn vorige zwangerschappen dat ik niet zo heel snel het hormoon aanmaak, dus ik hoop te kunnen wachten tot zaterdag, maar dit is wel heel moeilijk. Ik heb ook nog een test thuis liggen, van de vorige zwangerschap over, dus wel aantrekkelijk om inderdaad woensdag meteen te doen.............

Liefs, Go

Ik ga zo lekker naar bed toe, laat je iets weten aan me als je hebt getest!!!
Ik ben super benieuwd naar de uitslag en duim nu al voor je.............

Liefs, Go

Hey Go,

Vanmorgen een test gedaan en die was negatief.... maar nog geen RDtjes te bekennen, dus afwachten nog maar.
Zaterdag gooi ik er maar weer een test tegen aan als ik nog steeds niet ongie ben.

Liefs Phoebe

Hey Phoebe,  

SPANNEND!!!!
Jammer dat je gisteren een negatieve test had, maar dat wil niets zeggen als de  nog niet zijn gekomen. Je heb nog goede kans.
Ik hoop het zo voor je.

Ikzelf kan haast niet meer wachten. Woensdag is mijn NOD pas, en dan wil ik zaterdags pas testen mochten de  nog niet zijn gekomen.
Duurt nog zo lang...............

Ik vind het ook zo spannend omdat ik weet dat ik bij alle 3 mijn vorige zwangerschappen de eerste maand aangeteld ben. Zal dit nu ook zo zijn of niet???
Wie zal het zeggen....

Ik heb wel steken mijn mijn linkerborst, echt pijnlijk steken.
Heb jij daar  ooit van gehoord, ikke niet......

Hou je me op de hoogte.........

Liefs, Go

Ja, wat is het spannend om te wachten tot je kunt testen. Hopelijk is de test zaterdag beter, Phoebe. Ik duim voor je.
Ik zit ook elke dag in mijn agenda te tellen hoeveel dagen geleden mijn eisprong (vermoedelijk) geweest is en wanneer ik dan ongi zou moeten worden.
We houden goede hoop. Voelen jullie ook elk pijntje en steekje in je lichaam? Ik koppel alls meteen aan dat ik misschien wel zwanger ben. Soms denk ik al dat mijn buikje groeit, maar ja, dat kan niet, toch?!
Afwachten, dat woord staat ook heeeel vaak in mijn dagboek!!

groetjes Famke

Klopt, je denkt dat je vanalles voelt, maar het hoeft helemaal niet zo te zijn.
We willen het wel, maar ja ................

Ooit denk ik wel eens dat het borrelen in mijn buik  al 'iets' is...............

Liefs, Go

Hey Go,

Nog steeds niet ongie.... blijft spannend hoor.
Me vriendje moet morgen werken, dus ik ga zondag eventueel pas weer testen, dan kunnen we dat saampies doen, hij begint nu (pas) ook een beetje nerveus te worden.

Jij heel veel succes morgen met testen, en hou ons op de hoogte.
Ik zal voor je duimen!

Liefs Phoebe

Terug
Bovenaan