vraagje?

hallo lieve mensen,
heel erg bedankt voor jullie reactie!
wat ik eigenlijk wil weten is hoe weet je wanneer je je eiersprong heb? wat is een ovulatie test? gewoon de dingen wat je allemaal eigenlijk niet hoort van mensen die ''oppeens'' zwanger zijn. want ja iedereen weet hoe je moet klussen maar dat is niet het enige dat blijkt wel weer bij veel mensen.

alvast bedankt!  

--------------

voor mamoetje 1006:

hee wat leuk om te horen dat ik hier niet de enigste jonge meisje ben die een kind wil.
net zoals jij was ik al heel snel geen jong meisje meer.
ik heb meer meegemaakt (en jij kennelijk ook) dan menig ander van ons leeftijd.
ik ben niet van plan om iets tegen me ouder te zeggen als ik zwanger ben wacht ik ook tot ik 3 maanden ben zodat ze me geen abortus kunne dwingen( aanpraten)
wel heb me moeder vermoedens omdat ik geen pil slik en laats begon ze der over dat ik bij de dokter de pil weer moest gaan halen maar ik zei dat het niet nodig was omdat mij vriend condoom gebruikt haha ( niet waar natuurlijk) en ook weet ze dat ik een jaar geleden een miskraam had gekregen toen ik 5 weken zwanger was ook dat wist zei niet heb het pas vertelt toen ik een miskraam had.

groetjes nicolle

De meeste voelen dat aan hun buik.. Je krijgt rond je eisprong een soort buikpijn (zo voel ik het teminste) en als je ei bijna springt wordt dat wat erger en als die gesprongen is gaat dat gevoel weer weg.. Maar das bij iedereen anders sommige voelen hem ook niet..

Hoelang is je laatste cyclus geweest (1ste dag van ongie tot 1ste dag nieuwe ongi)??
Ook eventueele datum..

Dan kan ik je wel vertellen wanneer jou eiersprong is geweest..

Ik heb het ook nog niet aan mijn moeder verteld. woon sinds aug samen.. En we weten dat mijn vriend niet volledig vruchtbaar is.. Daarom hebben wij besloten er nu maar voor te gaan..Ik weet niet hoe mijn moeder gaat reageren..  als het dan wat langer duurd maakt het nog niet zo heel veel uit.. We willen rond mijn 20ste beginen met IVF als het neit lukt.. nou scheelt het dat wij niet die hele medische molen doormoeten over een jaar want dat is bij hem al gebeurd..

xxx mamoetje

hee mamoetje,
mijn probleem is dat ik het nooit echt me cyclus heb bij gehouden en ik ben vaak gestopt met de pil en daarnaa weer genomen enz, ik weet wel dat ik vorige woensdag ongesteld werd tot zaterdag, en die keer daarvoor was ong rond 14 dec.

groetjes nikki

Hee nikki,

Dat betekend dat je een cyclus heb van 34 dagen.. Dit was je 2e maand zonder de pil als ik het goed begrijp.. dus zal die deze maand (misschien) iets korter zijn hou het op 34 dagen..

- 16 januari + 34 dagen (19 feb)

- de uitkomst haal je 14 dagen vanaf

- dan heb je je eiersprong op de dag waarop je uitkomt(5 feb)

Rnd 30 of 31 jan zou ik beginnen met klussen, heb je dan eerder je eiersprong (doordat je cyclus korter wordt dor het ontpillen) mis je hem in ieder geval niet..

De dag na je eiersprong ben je ook nog verhoogd vruchtbaar maar daarna niet meer..

Waar woon je eigenlijk?
En wat voor school / werk doe je..

Oftewel tell me somethings about you..

xx Mamoetje

heey mammoetje,
heel erg bedankt voor je info ik snap het allemaal,
haha dus ik moet al snel gaan klussen:p

ik woon in ede(gelderland) sinds een jaartje ik heb 17 jaar in almere gewoond.
ik zit niet meer op school ik werk wel fulltime opassen op 5 kinderen, ook 1 baby van 4 maanden vind ik helemaal prachtig natuurlijk haha.

en jij dan?

groetjes nikki

Ik woon in den haag.. Ben 18 jaar zoals je weer (maart 19)

Ben sinds augustes gaan samenwonen.. woon 4 straten van mij ouderlijk huis vandaan.. en dat ligt in rijswijk..

Werk 4 dagen in de week op de administratie in de winkel en in het magazijn van een kantoor vakhandel..

Ik spreek je (?) morgen wel weer.. Ga lekker me bedje in.. xxx Mamoetje

heey mammoet,
wel handig dat je vlakbij je moeder woont kan je langs wanneer je zin hebt haha.
ik heb in het begin bij me vriend gewoond omdat het niet zo goed ging tussen mij en me moeder nu woon ik wel weer bij haar, vind ik wel lekker hoor me vriend woont op zichzelf en we hebben afgesproken dat als ik hoogzwanger ben wel weer bij hem ga wonen.

groetjes nikki

Dat is wel zo ja, als ik ergens heen moet en mijn vriend werkt kan zij me bijna altijd ophalen..

Dat oppassen he, doe je dat via een bureau of gewoon uit je zelf?

xxx Mamoetje

Terug
Bovenaan