vraagje..

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal , ik ben hier nieuw.
Mijn manneke en ik hebben besloten om voor een 2de kindje tegaan.
Dit is mijn derde maand dat ik al met de pil gestopt ben.
Ben 31 maart ongi geworden en moet pas rond 28 april weer ongi worden zit meestal zo rond 28 soms 30 dagen.
Maar nu mijn vraag kreeg gisteren last van krampen en vandaag dacht ik even dat ik eerder ongi ben geworden omdat ik bruine slijm of afscheiding in me onderbroek had.
Heb toen inlegkruisje ingelegt maar nu geen last meer van, net of het nooit is geweest.
Heb dit niet eerder gehad, vraag me nu af wat dit kan zijn, misschien dat ik toch een deze dagen ongi wordt.. heb nu nog een week tegaan voor dat ik ongi moet worden.
Al vast bedankt voor de reactie, groetjes Knorretjuh

Hoi knorretjuh,

Het kan zijn dat het wat innestelingsbloed(bruinig is), dit heb ik zelf ook gehad bij de tweede, maar het kan ook inderdaad een voorteken zijn van je menstruatie... Het kan dus beide kanten op. Zelf vind ik het ook heel erg moeilijk om te wachten, mijn nod is rond koninginnedag, dus moet ook nog echt een hele tijd wachten.

Succes en laat je het even weten?

gr.
Baby09

Laat het zeker weten, heb nu nergens meer last van, heb vanmorgen toch voor de zekerheid de dokter gebelt, maar ze zei dat wel vaker gebeurt bij vrouwen.
Ben wel vaag misselijk met vlagen, maar of het nu al meteen raak is durf ik niet tehopen.
Moet gewoon geduldig wachten.
Wel leuk dat je nod ook rond die tijd krijgt, ben benieuwd laat je mij ook even weten
groetjes Knorretjuh

Hoi knorretjuh,

Ben zo blij dat je dit bericht hebt geplaatst.
Heel toevallig heb ik vanochtend hetzelfde gehad.
Zit pas in de eerste ronde en laatste dag van mijn laatste menstruatie was 2 april.
Vanochtend had ik dus ook last van (vrij veel) bruine afscheiding.
Baalde ontzettend want ik dacht dat ik ongesteld zou worden.
Maar nu, helemaal niets. Inderdaad alsof er niets aan de hand is.
Ik wacht voorlopig gewoon even af; heb ook nog geen idee hoe mijn cyclus loopt. (Slik al zooo lang de pil )

Wat zei je huisarts precies? Dat het kon voorkomen en dat het toch een teken is van een volgende menstruatie die eraan komt?
Pff, wachten duurt lang!

Ben benieuwd hoe het afloopt bij je!

Groetjes,
Kim

Hoi Kim

Volgens huisarts kon geen kwaad, moest gewoon afwachten, echt wijzer ben ik ook niet van geworden...
Ik hoop maar dat het een goed teken zal zijn voor ons

We zullen toch echt moeten wachten   , pfff haha ben echt beetje ongeduldig.
Zodra ik meer weet laat ik jullie zeker weten, zal voor iedereen duimen dat dit een vruchtbare maand mag zijn.

Groetjes Knorretjuh

Hallo!

Ben zelf net gestopt met de pil (na 17 jaar trouw mijn hormoontjes geslikt te hebben).

5 april mijn menstruatie gehad en dus ronde de 19e van de maand de eisprong.

Ben blij met je verhaal, want ik had opeens rond de eisprong van de bruine afscheiding en ook echt veel > heb ik echt nog nooit gehad en schrok er echt van. Verder heb ik ook nu steeds maar last van krampen in mijn baarmoeder.

Merken jullie trouwens ook dat je huid slechter geworden is na het stoppen met de pil? Heb veel meer vlekjes in mijn gezicht.

Groetjes,
Charlie

Hoi charlie

Heb geen last van vlekjes maar ik krijg nu wel puisjes, gelukkig doet make-up wonderen hihi

gr Knorretjuh

Hier ook puistjes hoor! Kreeg meestal vlak voordat ik ongesteld moest worden wel last van puistjes maar tis nu wel erger dan 'normaal'. Probeer mijn huid goed schoon te houden en er niet teveel aan te zitten.
verder inderdaad maar een beetje extra foundation gebruiken en hopen dat niemand het opvalt!

groetjes,
Kim

Terug
Bovenaan