vraagje..

Hallo Charlie,

Je vertelde dat je krampen in je baarmoeder hebt.......dat heb ik nou ook!!
Ben ook sinds  kort (maand)  gestopt met je pil, en heb nu al 3 dagen
zo nu en dan wat rare buikpijn onder in mijn buik.
Ik moet 27 april ongesteld worden (als mijn cyclus regelmatig is zonder pil),
daarna gaan we voor het echt.....!
Maar vraag me dan af waar die buikpijn vandaan komt!!?
Heb trouwens geen last van vlekjes...!

Succes met alles!

Liefs Annemiek.

Hoi meiden!

spannende tijden voor jullie allemaal!
Ik ben vorig jaar april gestopt na 15 jaar pilgebruik, en ook ik had toen wat bruin verlies na de eisprong en pijn in mijn buik.
Je lijf heeft, in mijn geval 15 jaar, een hele tijd niets hoeven doen, want tijdens de pilgebruik heb je geen eisprong.
Vaak kan een eisprong ook met wat bloedverlies gepaard gaan, omdat het met best een kracht gaat.
Al met al, is er dus helaas geen zinnig woord van te zeggen, of het innestelling is, het begin van je ongi of dat het van je eisprong komt................vreselijk he, dat afwachten,
in ieder geval veel succes (maar ook wel een beetje plezier) de komende week!

Groetjes Rimke

21+2 weken zwanger

Trouwens, kan nog best een tijd duren voordat je lijf zelf weer voor een eisprong en ongi kan zorgen na het stoppen met de pil, een cyclus van 50-60 dagen is niets uitzonderlijk, om het nog erger te maken.....................hahahaha!!!

Hoi meiden,

Ook ik heb rond mijn eisprong last van pukkeltjes. Nu nog steeds overigens, wat ik de maand hiervoor niet had. We wachten het maar rustig af (althans we gaan het proberen). Is het voor jullie je eerste kindje? Wij zijn bezig voor de derde we hebben al 2 kids, 2 jongens.

liefs,
baby09

Hoi!,

Voor ons is het inderdaad het eerste kindje. Erg spannend!
Ben 1 april gestopt met de pil. Heb net de eisprong gehad en heb last van mijn buik> krampen. Ben 17 jaar aan de pil geweest en weet ook niet echt meer hoe het voelt om een normale menstruatie en eisprong te hebben.

Afgelopen februari is er bij mij een cyste en eierstok verwijderd. Dokter gaf aan dat de kans op het krijgen van kinderen nog gelijk aan de kans met 2 eierstokken, maar het heeft ons wel aan het denken gezet........vandaar dat ik ben gestopt met de pil.

Heb geen idee hoe lang het gaat duren om zwanger te worden, maar nu de knoop eenmaal is doorgehakt, kan ik niet meer wachten

Groetjes,
Charlie

Leuk dat zoveel gereageert is, ik ben dus bezig nu voor de 2de.
Maar bij elke kleine blijft het weer spannend.

gr Knorretjuh

Hey allemaal,

Ik denk dat het bij mij gewoon toch aankondiging van de volgende menstruatie was.
Het zet nog niet echt door maar heb last van mijn buik en dat gevoel ken ik wel.
Balen natuurlijk maar was pas ronde 1 (eerste kindje trouwens) dus vind niet dat ik nu al mag zeuren.
Klussen is ook leuk!
We gaan gewoon de volgende ronde in.

Hoop voor jullie dat de RD niet komen!

Groetjes,
Kim

Aaah jammer kim, van mij weet ik niet zo, heb gevoel dat ik zwanger ben maar weet ook dat je lichaam voor de gek kan houden.
Ben elke keer vaag misselijk, maar misschien kan ik ook wel griepje ofzo hebben.
tja ik moet maar geduldig wachten en dat is niet een van me sterste kant haha.
Nou meid veel plezier met klussen he;)
groetjes Knorretjuh

Terug
Bovenaan