vraagje

A

Anoniem

Guest
Hallo dames..!

Ik zal me eerst even voorstellen ben chellaro.
Ben 24 jaar en wil graag zwanger worden, alles is helemaal oke huis,mannetje haha..

Nu hebben we dinsdag leuk seks gehad alleen had ik wel zondag en maandag korte bloedingen.
uhm ik tijdje hormonenpillen moeten slikken die ook me cyclus heeft doen verandern normaal werd ik altijd de 11e van de maand ongesteld.
NU is alles in de war door die pillen, ik weet ook niet of ik eisprong heb gehad, kan dat dus niet uitrekenen.

Ik hoop echt heel erg dat ik zwanger ben.

wanneer kan ik beste testen en heb ik kans op zwangerschap.>?
Sorry ik weet echt niet veel van, dus vandaar de vragen

Thx als je wil reageren

Liefs

Hoi,

Ik denk dat je het beste nu eerst je menstuatie moet laten komen. Ik weet niet wanneer je voor het laatst ongi bent geweest? In principe moet je daar van uit gaan.
En tussen de bevruchting en de zwangerschapstest moet ongeveer  14 dagen tussen zitten.

Hoi Chellaro,

Spannend hoor dat jullie hebben besloten om aan kindjes te beginnen.  Ik kan je alleen vertellen wat ik weet. Ieder lichaam is anders en je lichaam kan je flink voor de gek houden. Als je net met de pil bent gestopt. Veranderd er veel in je lichaam en voel je van alles. Bij mij voel ik de ene keer mijn ei wel en de andere keer niet. Ik merk het aan pijn links en rechts in mijn buik (eierstokken) Ook kan je het merken aan je afscheiding, dat schijnt dan meer draderig te zijn. Maar goed dat heb ik volgens mij nog niet gehad. Ik zou het gewoon eerst even afwachten. In de eerste maand kan je NOD (niet ongesteldheidsdag) lang op zich laten wachten. Omdat je aan het ontpillen bent. Om teleurstelling te voorkomen kun je het beste afwachten hoe lastig ook!! Die bloeding zou kunnen wijzen op een innesteling. Dan nestelt het eitje zich zeg maar in en kun je over een paar weken eventueel postitief testen. Ik hoop het voor je!! Om zeker te weten wanneer je vruchtbaar bent, kun je ovulatietesten gebruiken. Dan weet je zeker wanneer je moet klussen (sexen)haha.

Ik hoop dat je zo meer duidelijk hebt gekregen. Je kunt je ook altijd bij het onderwerp klusmeiden 08 08 aansluiten. Daar ben ik ook heel. Het is een heel gezellig clubje met haast allemaal beginners haha.

Heel veel succes meis,

Liefs Linda

quote: lindapruisscher reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-12-2008 13:11:28'));

Hoi Chellaro,

Spannend hoor dat jullie hebben besloten om aan kindjes te beginnen.  Ik kan je alleen vertellen wat ik weet. Ieder lichaam is anders en je lichaam kan je flink voor de gek houden. Als je net met de pil bent gestopt. Veranderd er veel in je lichaam en voel je van alles. Bij mij voel ik de ene keer mijn ei wel en de andere keer niet. Ik merk het aan pijn links en rechts in mijn buik (eierstokken) Ook kan je het merken aan je afscheiding, dat schijnt dan meer draderig te zijn. Maar goed dat heb ik volgens mij nog niet gehad. Ik zou het gewoon eerst even afwachten. In de eerste maand kan je NOD (niet ongesteldheidsdag) lang op zich laten wachten. Omdat je aan het ontpillen bent. Om teleurstelling te voorkomen kun je het beste afwachten hoe lastig ook!! Die bloeding zou kunnen wijzen op een innesteling. Dan nestelt het eitje zich zeg maar in en kun je over een paar weken eventueel postitief testen. Ik hoop het voor je!! Om zeker te weten wanneer je vruchtbaar bent, kun je ovulatietesten gebruiken. Dan weet je zeker wanneer je moet klussen (sexen)haha.

Ik hoop dat je zo meer duidelijk hebt gekregen. Je kunt je ook altijd bij het onderwerp klusmeiden 08 08 aansluiten. Daar ben ik ook heel. Het is een heel gezellig clubje met haast allemaal beginners haha.

Heel veel succes meis,

Liefs Linda

hey linda..!!

Thx voor het reageren.
Ja is ook zo alleen wel even belangrijk ik ben al iets meer dan 6 jaar al niet meer aan de pil.

Die andere pillen was van iets anders.

Dus daarom is het nu ook zo spannend, ik kan dus beste even een maandje wachten voordat ik ga zoeken.
Ik hoop het wel, heb wel vaker gehoopt en toen was ik ook niet maar toch voelde ik wel ergens op een of ander manier dat ik toch niet was.

Maar ja we zullen zien.,

bedankt he schat..!

Heb jij kids..?

hoi meid.

bedankt voor je reactie.
Ja ik zal wel even afwachten maar door die pillen zal ik niet weten wanneer word dus spannend hih

liefs

Hoi Chellaro,

Nee wij hebben helaas nog geen kids. Zitten nu in ronde 4. Mijn NOD is vandaag of morgen dus het is spannend.

Oh sorry dan heb ik over die pillen heengelezen. Ik hoop echt voor je dat je snel zwanger bent. Het is en blijft natuurlijk een wonder!!

Nou, fijn weekend en veel klusplezier :) Nog leuke plannen voor het weekend??

Liefs Linda

quote: lindapruisscher reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-12-2008 16:39:20'));

Hoi Chellaro,

Nee wij hebben helaas nog geen kids. Zitten nu in ronde 4. Mijn NOD is vandaag of morgen dus het is spannend.

Oh sorry dan heb ik over die pillen heengelezen. Ik hoop echt voor je dat je snel zwanger bent. Het is en blijft natuurlijk een wonder!!

Nou, fijn weekend en veel klusplezier :) Nog leuke plannen voor het weekend??

Liefs Linda

hey meid!

oh oke sorry. ik hoop dat dit hem word..!!

Ja ik ook echt heel erg, nou klussen word hem niet echt dit weekend.
uhm nee ik ben nu net thuis van een vriendinnetje van me en ben doodop, rare is he ik voel dat me lichaam aan veranderen is, klinkt misschien gek.
maar ik weet niet, altijd gedacht eerder dat ik zwanger was maar nu voelt wel echt anders merk ik, dus ja ik zie wel.
ik wacht even af en niet te veel mee bezig zijn.

ik ga morgen hele dag in bed liggen haha.. alleen even om half 5 ff snel boodschappen halen en jij..?

liefs..!

Terug
Bovenaan