vraagje

Hoi Chellaro,

Wat leuk dat je met een vriendin bent weggeweest. Ik kan me voorstellen dat je dan even niet in to klussen bent haha. Wij hebben vandaag de kerstboom opgezet. Altijd erg gezellig :)
Ik ben vandaag ongi geworden helaas. Ik ga vanaf volgende maand met ovulatietesten werken. Dan heb ik een stuk meer zekerheid over de vruchtbaarheid. Dan wordt er misschien een keer raak geschoten haha.
En hoe is het met jou? Heb je al getest? Of ga je nog afwachten. Ik kan me goed voorstellen dat je onzeker wordt van alles wat je in je lichaam voelt. Tenminste ik heb dat wel..

Nou, morgen weer aan het werk helaas. Weekend gaat veel te snel voorbij. Wat voor werk doe je? En waar woon je?

Liefs Linda

quote: lindapruisscher reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('14-12-2008 22:22:56'));

Hoi Chellaro,

Wat leuk dat je met een vriendin bent weggeweest. Ik kan me voorstellen dat je dan even niet in to klussen bent haha. Wij hebben vandaag de kerstboom opgezet. Altijd erg gezellig :)
Ik ben vandaag ongi geworden helaas. Ik ga vanaf volgende maand met ovulatietesten werken. Dan heb ik een stuk meer zekerheid over de vruchtbaarheid. Dan wordt er misschien een keer raak geschoten haha.
En hoe is het met jou? Heb je al getest? Of ga je nog afwachten. Ik kan me goed voorstellen dat je onzeker wordt van alles wat je in je lichaam voelt. Tenminste ik heb dat wel..

Nou, morgen weer aan het werk helaas. Weekend gaat veel te snel voorbij. Wat voor werk doe je? En waar woon je?

Liefs Linda

hey meid..!

Ow wat jammer dat je ongesteld bent geworden..!!
Vervelend zeg, zal dat beter helpen die testen..?
Ik vind zo moeilijk he als ik om me heen kijk, de 1 word zo zwanger de ander na 10 keer proberen noh steeds niet.
Wat een gedoe he..

Oh leuk zeg, kerstboom opzetten.!!
Moet ik ook trouwens doen haha..
Met mij gaat goed, nee nog niet ik ga denk ik eind december me test dan heb ik beter zekerheid dan als ik nu ga doen..
ff afwachten en niet te veel mee bezig zijn echt spannend../

Oh oke ja ik ook, nou althans ik studeer nog even en bijna klaar maar werk er wel bij, ik woon in amsterdam en jij..?

Terug
Bovenaan