vraagje...?

@ Droppy, ze hoeven ook niet op dezelfde dag positief te zijn. Dat zijn ze bij mij ook niet. Soms op dag 12, soms op dag 17 en alles er tussen in bij mij. En ik heb wel degelijk een regelmatige cyclus (aldus het ziekenhuis en de gyn). Alleen als je twijfelt of je wel een goede eisprong hebt omdat er bijvoorbeeld wel 's echt weken tussen positieve ovulatietesten zitten, dan zou ik het even overleggen met je huisarts. Misschien is je cyclus dan wel van streek.

Esk

haha nee mijn cyclus is niet van streek,hij is keurig 28 dagen,nooit langer.
en ik ben al eens zwanger geweest dus een eiersprong heb ik in iedergeval wel.mijn man heeft kort geleden ook nog een onderzoek laten doen en die was goed.
en zelfs in de maand dat ik ovulatie testen heb gebruikt en ook getemperatuurd heb toen was mijn test positief op dag 12 terwijl mijn temperatuur niet eerder steeg als op dag 16 of soms later

hoi sab,

je heb meerdere testen nodig om achter je eisprong te komen, ik heb die van sensitest gebruikt maar die zijn nou op bij mij, moet dus weer nieuwe bestellen, maar ik heb donderdag andere gehaald, ik weet niet zo uit me hoofd welke.
donderdag middag gelijk getest en toen niks, vrijdag middag weer en ook de laatste senti gebruikt en duidelijk donkere streepjes.

ik heb toen ( in oktober ) ovaluatietesten besteld omdat mijn cyclus elke keer anders liep, en nu nog steeds. ik ben een jaar geleden gestopt met de pil en het heeft een keer 3 maanden geduurd voordat ik weer ongi werdt. nu gebruik ik al drie rondes de ovaluatietesten maar het is nog steeds niet gelukt, ik heb bij een ronde twee eispongen gevonden ( vaag ) maar geen van beide raak.
de testen van sensitest zijn heel gevoelig voor alcohol, dat heb ik wel gemerkt, een glas wijn en de volgende dag slaat ie donker uit, daarom drink ik alleen in de eerste week na me ongi een wijntje.

zo als je leest wij zijn een jaar bezig voor ons eerste kindje en wij hebben afgesproken dat we pas over een half jaar naar de dokter gaan als het nog niet zo ver is. dus we wachten geduldig af.

ik wens jouw veel succes met testen en zo als meerdere zeggen je moet de test gebruiken waarvan jij denkt dat die het beste bij jouw past.

veel liefs
peetje

owja ik heb niet gezegd dat er ''weken'' tussen zitten wat mijn eiersprong betreft.
ik zei alleen dat die testen niet altijd optimaal werken bij mij met name die van sensi,die van claerbleu werkte beter.

Hallo allemaal,

Wat leuk, zoveel reacties.
Dacht vanmorgen; nu ga ik op het forum zelf eens een berichtje zetten. Wil wel eens weten hoe dat zit met die ovu-testen. En dan al na één middag zoveel reacties...leuk!

Bedankt voor jullie reacties!
Weet nog niet of ik die testen ga gebruiken. Maar weet nu in ieder geval een beetje hoe het werkt.

Hoop nu eigenlijk (stiekem) dat het al raak is. Ben afgelopen weekend 2 dagen een beetje ongesteld geweest. Terwijl ik normaal echt 5 á 6  dagen  erg veel verlies. (beetje 'vies' praatje)    Hopelijk zijn de testen dus al niet meer nodig...

hoi sab

op www.babybrabbel.nl heb je een vruchtbaarheidskalender
die zegt je precies wanneer je vruchtbare dagen zijn
succes ermee ik hoopm dat je gauw zwanger mag worden

groetjes radeloos37

Hallo radeloos,

Bedankt voor de tip... hab meteen even gekeken.
Deze maand voor het eerst ovu-test gebruikt. Had gisteren een positieve test in de hand. Klopt, zou vandaag ovu hebben...

Ben benieuwd. Gisteren natuurlijk goed geklusd!

Groeten!

Terug
Bovenaan