Vraagje

A

Anoniem

Guest
<p>Ik wil graag als alles goed blijft gaan voor de babykamer iets met Nijntje doen , nu is mijn vraag kan dit voor jongens en meisjes ?</p>
 
1: ja tuurlijk, 2: kan het schelen of anderen dat vinden, als jij het maar leuk vindt!
 
Nijntje is toch voor jongens en meisjes leuk , denk dat je inderdaad gewoon moet doen wat jou leuk lijkt ? ! 
 
Dankjewel voor jullie reacties vroeg het aan een paar familieleden en die vonden allemaal meer voor meisjes vandaar ik vind eigenlijk voor allebei heel leuk 
 
Terug
Bovenaan