Vraagje

Hoi iedereen,


Ik ben op 21 mei 2004 gestopt met mijn pil dus normaal gezien zou ik nu mijn maandstonden moeten krijgen (als ik afga op mijn 'pil'cyclus) maar ik heb ze dus nog niet. Wil dit iets zeggen? Mijn man was erg nieuwsgierig dus heb ik een testje gedaan maar het was negatief. Ik ben niet ongeduldig aangezien ik tijd genoeg heb maar vind het vreemd dat ik geen pijn heb in mijn onderbuik of andere klachten die ik normaal gezien wel in erge mate heb als ik mijn maandstonden ga krijgen. Ik ben wel erg moe en heb een vrij harde buik. Zou het kunnen dat ik toch zwanger ben maar dat ik het testje te vroeg heb gedaan?

Dit is allemaal heel nieuw voor me dus ik vraag maar op hé!

Bedankt hoor!


An
 
als je geen pil gebruikt kan je cyclus soms langer zijn dan met pil.ik denk dat je lichaam er even aan moet wennen dat je geen pil gebruikt.vanaf 21 mei zijn we ook nog maar 3 weken verder...we zitten nu pas op 8 juni...heb je je niet ergens vergist??

groetjes!!
 
Je hebt gelijk ja ..... ben gestopt op 14 mei! Sorry, my mistake! Dus normaal gezien zou ik mijn laatste pil genomen hebben vrijdag de 4de juni en dan krijg ik 2 dagen laten( normaal gezien) mijn maandstonden.

Bedankt op me op mijn foutje te wijzen hoor!
 
Ik denk niet dat je zwanger bent, want het duurt even eer je je biologische ritme weer terug hebt. De eerste menstruatie na het stoppen blijft vrijwel altijd langer uit. Maar wie weet. Zo nog zeker een dag of 10 wachten met de volgende test. Overigens hebben de meeste vrouwen die zwanger blijken wel menstruatie-achtige klachten, maar niet allemaal.
Dus misschien ben je toch zwanger.......even afwachten dus nog.
 
Zal ik zeker doen. Ik dacht het ook hoor maar ja, mannen hé! Hij heeft steeds beweerd dat het de eerste maand in orde zou zijn. Enfin; we zien wel en zoals ik reeds zei, tijd genoeg!

Bedankt!
 
Hai An,

Toen ik er achter kwam dat ik zwanger was dacht ik eerst juist dat het niet zo was. Wat je in het begin voelt als je zwanger bent lijkt heel veel op het gevoel wat je hebt in het begin van een menstruatie.

Liefs
Lot
 
Bedankt voor het meeleven zèg!

Ik was een beetje in de war omdat ik ook al de fabeltjes? gehoord van: als je stopt met je pil ben je in de maand erna extra vruchtbaar .... Maar de test was negatief en ik heb nog steeds geen menstruatie dus dacht ik misschien dat er hier ook mensen waren die een negatieve test aflegden en een paar dagen erna een positieve bijvoorbeeld of kan dit echt niet?

An
 
Terug
Bovenaan