Vraagje

Hé anoniem van 20:44,

Dank voor je humorvolle reactie. Wedden dat het morgen weer over lekkende tepels gaat, of de vraag: Hoe lang mag ik vliegen? (ik denk dan altijd direct: "Ehhh, 48 uur ofzo...", of de vraag of waterijsjes schadelijk zijn, of kruisbessen besmettelijk, of je tepelkloven van een BH kunt krijgen of ehhh....nou ja, laat maar!
Groetjes allemaal, sterkte enne...laat je alsjeblieft niet zoveel opnaaien op dit forum! Er zijn nou eenmaal lolbroeken (als ik!) die af en toe alle perikelen graag even willen relativeren met even een stukje onzinnig geneuzel. Zwanger zijn is toch al lang niet altijd even leuk. Ik ben sowieso al regelmatig van die roze wolk afgekukkeld!
 
je hebt helemaal gelijk anoniem van 21:41
ik reageer meestal heel serieus met mijn eigen naam eronder. maar soms kan je gewoon even niet serieus reageren en mag je best wel eens een beetje cynisch zijn! ja toch?
want sommige vragen zijn ook wel een beetje lachwekkend. probeer niet altijd TE serieus te zijn. want dan is er ook niks meer aan!
doeiiiiiii
 
Ik schrijf hier ook serieus en met mijn naam erbij maar ook ik kan het soms niet laten om even de spreekwoordelijke knuppel in het hoenderhok te smijten en elke keer met veel succes mag ik wel zeggen.

Hoe kwaaier hoe beter wat mij betreft, ik lach me er helemaal slap om en niet alleen ik, hele bedrijven komen hier langs surfen om eens goed te lachen.

Lang leve de hormonen!
 
Terug
Bovenaan