vraagje

Probeer je niet op andere verhalen te focussen, en probeer je niet teveel zorgen te maken. DAt het hartje met 6 weken klopt is geen garantie. Ikzelf heb met 8 weken een mk gehad. Een vriendin van me is/was in verwachting van een 2-ling. Met 10 weken klopten beide hartjes nog maar met bijna 12 weken is toch een embryo overleden.
 
garantie heb je nooit,al wordt de kans dat het mis gaat wel steeds kleiner!! Maar ik zou vooral proberen me niet zo druk te maken want dat is niet goed voor je zelf en niet goed voor je kindje!! geniet er maar van!!

liefs!
 
Eerst wil ik even iets zeggen tegen anoniem over met 8 weken een miskraam krijgen terwijl het hartje al klopte....er staan al zoveel reacties,had dan je mond gehouden dat het dan nog mis kan gaan jeetje mina wat een raar mens.

Maar goed meis ik heb zelf 6 miskramen gehad allemaal vrij vroeg toen er nog geen hartslag te zien was,ik ben nu 10 weken zwanger,met 7 weken klopte het hartje en ik moet zeggen het stelde me echt gerus.
Dinsdag moet ik voor een 2e echo ben best wel een beetje bang,ik denk elke keer maar weer en wat als het hartje nu niet meer klopt.
Bah die gedachtes maken je gek,je moet alles over je heen laten komen meid en er toch van genieten hoor!
Ga er vanuit dat het goed gaat en maak jezelf niet zo druk dat is ook niet goed voor de baby!

Sterkte allemaal
Steenbok xxx
 
hallo
in ieder geval dank je voor juliie mening heb het zh maar gebeld dat ik me toch best wel druk maak nu mag ik 23 aug weer komen voor een echo om te kijken of alles goed is en dana over 2 weken weer een echo de gynecoloog zei dat ik beter wat vaker kan komen dan dat ik me super druk ga maken dat heeft me wel wat gerust gesteld

groetjes een vis
 
Terug
Bovenaan