vraagje

Vraagje...
Als je voor een echo gaat...
Moet je blaas dan vol zijn??

Ik heb de vorige keer een inwendige echo gehad en dan is dat niet van toepassing.

Maar toen ik de afspraak maakte voor de termijn echo (1 novmeber!!) hebben ze niets gezegd over een volle blaas.

Ik kan het ziekenhuis natuurlijk bellen maar hier een oproepje plaatsen leek me net zo handig!

Ik hoor het wel.

Liefs Bieb.
 
hoi bieb

onder de 12 wk moet je geloof ik wel met volle blaas. dan kunnen ze beter zien.
ik had met 11wk een termijn echo. had geen volle blaas, en ze zagen ook genoeg hoor..maar misschien beter van wel.
voor inwendige echo hoeft het niet.
en na de 12 weken ook niet meer.

groetjes sandy
 
ja, als je een volle blaas hebt is het beeld helderder. Maar als je een slanke buik heb maakt het weinig uit hoor. je volle blaas duwt (vet)weefsel opzij, maar dan moet dit er wel zitten...
 
Bieb, als je aangeeft hoe ver je bent valt deze vraag beter te beantwoorden. In mijn ziekenhuis doen ze onder de 10 weken alle echo's inwendig en moet je blaas leeg zijn. Daarna gaan de echo's uitwendig en is het juist wel goed om een volle blaas te hebben.
 
Hoi Bieb,
Voor een uitwendige echo is het inderdaad beter om met volle blaas heen te gaan en als ze dan niks kunnen zien, dan krijg je een inwendige echo en dan hoeft je blaas niet vol te zijn.Maak je hier geen zorgen over.Ik moest n.l erg nodig naar de wc en er is toen een inwendige echo gemaakt.No problem dus. Veel succes meid.
 
Terug
Bovenaan