A
Anoniem
Guest
Hallo aanstaande moeders,
Ik heb een vraagje aan jullie!
Maar eerst zal ik me in het kort aan jullie voorstellen.
Ik ben een jonge meid, van 26 jr. Heb op mijn 24e jr. een miskraam gehad. ( Bij 10 wk) Mijn vriend en ik zijn een paar maanden later uit elkaar gegaan.
Inmiddels weer helemaal gelukkig te zijn. Begint het bij mij toch wel weer erg te kriebelen...
Moet jullie eerlijk bekennen dat we nog niet echt bezig zijn voor de aller eerste ronde we zijn namelijk nog druk met het huis bezig. Dat willen we eigenlijk wel klaar hebben, voordat er een kleine komt.
Na mijn miskraam. heb ik een zeer onregelmatige cyclus. De laatste tijd begint het wel wat zo rond de 33 d te zitten. Ja, en nu komt het. Mijn vriend en ik vrijen zonder het rubbertje. Dit ook omdat ik niet weer aan de pil wil. En ik kan niet zo goed tegen die rubbertjes. i.v.m: blaasontsteking, schimmel infectie's... Dus voor het zingen de kerk uit!!!
Maar nu zit ik inmiddels al op dag 37. En de red devils hebben zich nog niet laten zien. Is de kans miss groot dat ik zwanger ben??? wat denken jullie.
Ik voel wel zo nu en dan kleine steekjes in mijn buik ( rechts aan de zijkant) en heb steeds zo'n opgezet gevoel??
En had vorige week een schimmel infectie. terwijl ik dat al een hele tijd niet heb gehad. ( Dat hebben sommige vrouwen toch ook als ze zwanger zijn?)
Ik heb tegen mezelf gezegd: pas een test doen, na een dikke week over tijd te zijn. Alleen omdat ik dus steeds zo'n onregelmatige cyclus heb... ga ik maar uit van de laatste. en dat was met 33 d.
Mocht het zo zijn. dan is het van harte welkom hoor...
maar als jullie dit zo lezen, wat voor gevoel krijgen jullie erbij? wel/ niet zwanger.