Vraagje ??

hey,

Ja, ik weet dat je zwanger kunt raken als je " voor het zingen de kerk uit gaat"...
Maar we zijn nog niet echt bezig met een kleine. Mocht het er wel van komen, dan vinden we het niet erg. Snap je? Dus zou het van harte welkom zijn.

Daarom is het misschien nu ook wel zo spannend. Stiekum zou ik het wel weer graag willen hoor. Daarom ben ik nu ook zo bang, dat mijn cyclus me erg voor de gek houdt.

maar ja, wil tot vrijdag wachten met testen. heb wel last van puistjes, opgezet gevoel, klein beetje last van tepels. en moet vaker plassen. ( kleine beetjes)

Hoi dagdroomertje,

ik had je berichtje al eerder gelezen en nu weer en moet toch even reageren.

Ik ben nu 7 weken zwanger van de tweede. Bij de eerste had ik bijna geen kwaaltjes. Wel moe en meer plassen maar verder niks. Nu ben ik moe, misselijk, veel plassen gevoel van gespannenheid aan me borsten, maar als ik eraan voel met me handen dan voel ik niks bijzonders.

Ook ik moest wel lachen met 'voor het zingen de kerk uit'. Meiss, wat doe je je mannetje aan! Zeker als je toch zwanger wilt worden. Het lijkt me niet zo fijn voor een man om op het hoogtepunt terug te moeten trekken.
En voor die tijd komt er toch al voorvocht bij hem uit en dat bevat ook vaak al zaadjes.
Grote kans dus dat je zwanger wordt.

Alleen een test kan je zekerheid geven. Nou meid succes ermee, en laat je even weten als je de test hebt gedaan.

Liefs,

Hoi Dag droomertje

hopelijk kun je vrijdag de test gaan halen!! Zoals ik je berichtjes lees is een kindje niet gepland maar wel heel erg welkom.

Ik heb een miskraam gehad in het begin van dit jaar en ben nu al een eindje op weg met de tweede zwangerschap. Beide keren had ik al ruime tijd voordat ik ongesteld moest worden (dag na de bevruchting?) last van gespannen en pijnlijke borsten en was ik heel erg moe.

hoi nou ik gooide er morgen 5 euro tegen aan 2 testen bij de kruidvat mislukt de ene of wil je het nog es doen paar dagen later doen dan heb je nog een test over ging ik niet nog een dag in spanning zitten. succes ermee en we horen het wel ben benieuwd.

hallo meiden,

Ik heb vandaag dan toch de  knoop door gehakt...
Want heb inmiddels twee testen gehaald.

Hebben jullie ook ervaring met de zwangerschaptsten van de kruidvat? ( huismerk).
Zelf heb ik die namelijk wel gebruikt bij mijn eerste zwangerschap. ( miskraam 10 wk)

die gaf gelijk een redelijk duidelijk streepje aan...

graag hoo rik jullie ervaring(en)

heb sinds maandag last van mijn buik. Aan de rechter  zijkant vooral! in de richting van de lies ???

hier krijg ik het een beetje benauwd van namelijk. Dit had ik ook bij mijn eerste zwangerschap. Dit kan duiden op een bbz!

maar als ik moet lachen, niesen, dan trekt het nog erger!

wat denken jullie?? hoor het graag!

ga proberen straks een testje er tegen aan te gooien. anders morgen wel.We krijgen zo bezoek... en vaak   is het toch ook beter om te testen met ochtendurine?

hallo meiden,

Zoals ik al zei, heb ik twee testen gekocht van het huismerk van de kruidvat.

Na het bezoek kon ik de spanning niet meer aan. en heb meteen maar de test gedaan.
Tot mijn verbazing kwam er gelijk binnen 20 seconden een vaag streepje.
alleen durf nog niet te juigen. Dit omdat het streepje anders om staat. Dan het zou moeten staan.

Voorbeeld test:

normaal gesproken zijn de streepjes toch beide |   | ( laatste is controle streep) en de eerste staat bij mij - liggend dus. Maar mijn vriend ziet hem ook. dus ik verbeeld het me niet!!!!

Alleen durf ik nog niet een gat in de lucht te springen. Dit omdat ik last blijf houden ( niet constant) aan de rechter kant van mijn buik. Vroeg het net aan mijn moeder. En die zei: volgends mij zitten daar je eierstokken!

Dit had ik bij de eerste zwangerschap ook. Dit zelfde gevoel. Toen ze dus een echo maakten was er nog niks te zien in mijn buik. Maar de eileiders/ stokken zagen er toen ook goed/ schoon uit.

Na de echo was het gevoel wel meteen weg. dus misschien had het een zetje nodig??

Maar nu ben ik ontzettend bang dat het geen goed teken is. dat het miss. een bbz is
Ga ook gelijk morgen vroeg de dokter bellen...

maar mijn vraag aan jullie: een streep is toch een streep? of moet hij echt zo komen te staan zoals afgebeeld?

hoop op een snelle reactie van iemand. zodat ik lekker kan slapen!

Terug
Bovenaan