Vraagje??

Oja mijn verhaal. Ik ben ook na een mk naar mn ha gestapt (na zo'n 8 mnd.) en direct doorverwezen naar de gyn. Uit de onderzoeken bleek dat er bij ons niets te vinden is waarom het niet wil lukken (zgn. 'onbegrepen vruchtbaarheidsstoornis'), daarna zijn we de MMM ingestapt en doorgedokterd. Na 9 behandelingen (3x KI en 6x IUI) hebben we dus eind. aug. een intake voor IVF staan.

Welkom bij de meidenclub!

lfs. Suus

Wauw, bedankt voor jullie reacties. Toevallig heb ik morgen weer een gesprek met de ha, want ik ben het gewoon spuugzat.

Overigens Liesbeth, bedankt voor je tips, maar ik ben met een blaasafwijking geboren dus ik ben al aardig bekend met dingen die ik wel/niet moet doen. Sorry, klinkt errug bitcherig, maar is niet zo bedoeld.

Ik temperatuur al vanaf het begin, om zo uit te kunnen rekenen wanneer we het beste moeten klussen. Tsja, niet erg romantisch als ik het zo schrijf, maar manlief en moi hebben daar gelukkig geen moeite mee.

Bedankt voor al jullie reacties en ik hou jullie in de gaten! Sterkte allen!

hoi sam,
hoop dat ik niet te laat voor je ben...
ik ben heel vaak naar mn ha geweest met tussentijd bloedverlies, steeds naar huis gestuurd, paar jaar overheen gegaan. heb t toen laten onderzoeken in het ziekenhuis (hij stuurde me eindelijk door, ook omdat ik vertelde dat ik me een beetje zorgen maakte over t feit dat ik na bijna een jaar nog niet zwanger was!) was niks ernstigs, maar toen dat klaar was was t ook ca. 1 jaar na begin kinderwens en dus heb ik in t ziekenhuis daarnaar gevraagd en kon meteen door naar de fertiliteitspoli. niemand gezeurd over tempen of andere dingen, meteen onderzoek...
ik vond mijn ha wel heel sloom met doorsturen, er had iets aan gedaan kunnen worden leerde ik later maar hij heeft me gewoon met al die bloedingen door laten lopen! soms wel de halve maand of meer! nou, hel veel succes! lis

Hoi Sam,

Hoop dat je dit nog leest......

Ik heb na 7 mnd proberen een miskraam gehad (mk). Toen met de HA gepraat. Besloten om tot december te proberen.Nog niet zwanger in dec dus toen drie maanden van me afzetten en rust nemen. Nog niet zwanger in april naar de gyn doorverwezen. Ik heb net weer een mk achter de rug en moet nu 9 aug naar de gyn. Waarschijnlijk om met IUI te beginnen. In totaal zijn we nu dus op een maand na 2 jaar bezig.

Onze HA is erg aardig en heeft alles serieus genomen en eerst zelf een aantal onderzoekjes gedaan.

hopelijk luistert je HA nu wel en kan je naar de gyn. Veel succes morge!!

Liefs claudy

Hoi Sam,

Klinkt niet bitcherig hoor, goed balen zeg, aangeboren blaasafwijking. En klussen is toch wel essentieel als je een kind wil.

Succes met zwanger worden en sterkte met de MMM.

Terug
Bovenaan