vraagje

Hoi,

Zoals schrijft over het schema van vandaag kun je bijv de laatste fles proberen te geven om 20.00 met rijstepap als je dat altijd doet!
Als je de tijden aanpast aan hoelaat hij wakker word kijk dan sóchtends al een beetje hoe je uit komt, dat doe ik ook, ik geef bv (op verzoek) maar hij is nu 9mnd dus is het al wat makkelijker!
je kunt evt alle fles/hapjes een kwartiertje later geven heb je in de avond een uur winst.
Hij hoeft niet per se een fles minder als het jou of hem nog niet uitkomt geef je gewoon wat langer 5 flessen!
Je kindje moet in ieder geval lekker eten als hij honger heeft een ritme komt vanzelf!

Succes Gr MJ

Hoi Emma,

Aangezien jouw kleine al zo goed aan de bijvoeding zit, kan je misschien de tijden tussen de flessen wat oprekken?! Als je bijv de 1e fles om  7 uur geeft en om 9 uur fruit met wat gewoon drinken(diksap, thee of water bijv.), dan redt hij het misschien wel tot 12 uur met de 2e fles...Zit je gelijk mooi rond lunchtijd, handig voor over een paar maandjes als je met brood gaat beginnen.  Dan weer een fles om 16 uur, 18 uur groente en dan om 20 uur de laatste. Dan heb je er 4!
Als Daniel om 6 uur 's morgens wakker werd, probeerde ik altijd tijd te rekken, zodat ik pas tegen 7 uur ging voeden. Dat lukte natuurlijk niet altijd, maar het valt te proberen. Zo kan je proberen wat meer regelmaat erin te krijgen qua tijden.

Nou, je hebt al aardig wat tips gehad. Er zal vast wel een goede voor jou tussen zitten;)

Succes en groetjes, Yvette

dat lijkt me wel wat zo als jij dat schrijft daniels mom zal het proberen hoop dat het wat wil  Bedankt voor de tip

Graag gedaan hoor. Laat je nog eens weten hoe het over een poosje gaat?!

Groetjes, Yvette

Ja zeker laat ik even weten!

Vanmorgen geprobeerd om 1 flesje minder te doen had half potje fruit gegeven en wat water!

Was hij wel even te vreden mee maar niet lang daarna fles maar gegeven maar hij hoefde dit keer minder melk hij dronk nu 140 cc inplaats van 200 cc dus in ieder geval een begin!

Terug
Bovenaan